Hvordan indsætter man Ja/Nej værid i Acces~
Fra : MooreHøjer

Dato : 04-05-04 22:13

Hej

Jeg har en accessdatabase der bruges til at gemme oplysniger om
brugerens beføjelser på mit websted. I databasen er der et Ja/Nej
felt.
Nå jeg opretter en ny bruger vil jeg gerne have at jeg kan vælge
om det felt skal være vinklet af eller ej. Men jeg kan ikke
rigtig få det til at virke...
Så er der nogen der kan fortælle mig hvordan koden skal se ud i
henholdvis det dokument der inderholder min form (nybruger.asp)
og i det dokument der behandler datana fra formen og smider dem
ind i min Access-fil (indsaet.asp).
På forhånd tak...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-05-04 12:40

"MooreHøjer" <jesusismyking@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Prøv at indsætte 0 og -1 i stedet...

Fra : MooreHøjer

Dato : 06-05-04 12:05

> Prøv at indsætte 0 og -1 i stedet...

Tak for jeres forslag, jeg kunne ikke rigtig få det til at virke,
så jeg har fundet en anden og meget smartere løsning som jeg nok
skulle have tænk på lidt før. Jeg ændre bare feltet fra at være
et ja/nej felt til et normalt tekstfelt.