MS Windows
briani 27239
XP-patch igen og igen
Fra : twinie

Dato : 03-05-04 15:38

Hej,

Jeg bliver ved med at få xp-patch KB835732 downloaded, også selv om den er
installeret flere gange (og står i softwarelisten). Jeg har også prøvet at
afinstallere patchen, og derefter installeret den igen, næste gang den blev
downloaded. Samme resultat.

Kan der virkeligt være så mange opdateringer til den ?, - eller hvad er
galt.

mvh Jette.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-05-04 18:25

"twinie" <twinie@FJERNjetvadat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
blev
> downloaded. Samme resultat.
>
> Kan der virkeligt være så mange opdateringer til den ?, - eller hvad er

Hej Jette.

Der er flere her de sidste dage der har haft problemer med opdateringer til
windows xp. Prøv at se her, om der er noget du kan bruge
http://www.hcma.dk/win_update_probs/win_update_prob2.htm

Mvh. Jørgen Nielsen.