Fejl på IIS
Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 03-05-04 14:33

Hej,
Jeg får pludselig følgende fejl:

Serverobjekt, ASP 0177 (0x8007007F)
8007007f

På Microsoft nævnes der noget om at denne fejl kun er på Windows 2003, men
jeg kører kun XP. Kan det have noget at gøre med Server.Createobject
("ADODB.Connection") for det ser ud til at være her fejlen er?

Nils

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-05-04 21:31

Nils Nyvang Bacher skrev:

> På Microsoft nævnes der noget om at denne fejl kun er på
> Windows 2003, men jeg kører kun XP. Kan det have noget at gøre
> med Server.Createobject ("ADODB.Connection") for det ser ud
> til at være her fejlen er?

Et skud i tågen - husker du at lukke alle dine connections efter
brug?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 03-05-04 21:41

> Et skud i tågen - husker du at lukke alle dine connections efter
> brug?

Jeg når slet ikke til at åbne en forbindelse, og problemet fremkommer hver
gang jeg vil etablere forbindelse til en database.

Nils

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-05-04 22:07

Nils Nyvang Bacher skrev:

> Jeg når slet ikke til at åbne en forbindelse, og problemet
> fremkommer hver gang jeg vil etablere forbindelse til en
> database.

Har du vs.net på maskinen?

Er problemet opstået pludseligt?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 04-05-04 06:00

> Har du vs.net på maskinen?
>
> Er problemet opstået pludseligt?
> --

Jeg har vb.net på maskinen og problemet er opstået pludseligt.

Nils

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-05-04 09:25

Nils Nyvang Bacher skrev:

> Jeg har vb.net på maskinen og problemet er opstået pludseligt.

Umiddelbart efter at du har installeret vb.net? - eller lige efter
en anden installation?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 04-05-04 10:46

> Umiddelbart efter at du har installeret vb.net? - eller lige efter
> en anden installation?
Jeg har afinstaleret et program men selv når jeg installere det igen er
problemet der.

Nils

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 04-05-04 13:53

> Jeg har afinstaleret et program men selv når jeg installere det igen er
> problemet der.

Nu tabte jeg ævret og reinstallerede windows igen og nu kører alt ok igen