Default user
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-04 03:55

Hejsa.

Jeg skal til at smide linux på min kærestes gamle bærbare, og hun vil
sikkert gerne undgå at skulle logge ind og alt det, så når jeg lader
hende gå til runlevel 5, er der så en mulighed for at lade hende logge
ind automatisk?

Med venlig hilsen,

Sune Mølgaard

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 03-05-04 09:11

"sune AD molgaard.org" <"sune AD molgaard.org"> writes:

> [...]
> sikkert gerne undgå at skulle logge ind og alt det, så når jeg lader
> hende gå til runlevel 5, er der så en mulighed for at lade hende logge

kdm kan lave autologin; muligvis kan gdm også - den har jeg ikke brugt
i meget lang tid...

/Rasmus

It's a shame, but nowadays, I don't think you'll find anyone who doesn't
know about 42 - even if that's *all* they know.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 03-05-04 09:50

spam@amagerkollegiet.dk (Rasmus Bøg Hansen) writes:

> kdm kan lave autologin; muligvis kan gdm også - den har jeg ikke brugt
> i meget lang tid...

Det kan den, det har jeg mit "fjernsyn" til at gøre for mig. Jeg mener
det bare skal gøres inde under 'Configure GDM' menupunktet.

/Thomas