OneNote installations-problem
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 02-05-04 20:53

Jeg har netop installeret office2003 Pro og vil nu supplere med OneNote, men
nu vil produkt-koden ikke accepteres!

Jeg har søgt lidt omkring problemet og fundet et par sider, men her opstod
problemet ved opstart af programmer efter installationen af office-pakken.
Løsningen var desuden noget med at afinstallere en masse og reinstallere -
det lød frygteligt omstændigt!

Er der ikke et klogt hoved ude i æteren, som kan hjælpe mig??

Lars

Fra : Claus Sørensen

Dato : 03-05-04 16:33

....og du har selvfølgelig (spørger bare for en sikkerheds skyld) husket, at
det skal være OneNote-produktkoden, ikke Office-koden?

mvh
CS

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 03-05-04 15:50

Claus Sørensen wrote:
> ...og du har selvfølgelig (spørger bare for en sikkerheds skyld)
> husket, at det skal være OneNote-produktkoden, ikke Office-koden?

Øhhhh...
Jeg viste sig vist at være et godt spørgsmål, for jeg har forsøgt mig med
office-koden - vidste ikke at der var flere.

Tak for hjælpen

Lars

Fra : JS

Dato : 03-05-04 16:03

> Øhhhh...
> Jeg viste sig vist at være et godt spørgsmål, for jeg har forsøgt mig med
> office-koden - vidste ikke at der var flere.

Klag til forhandleren, hvis den ikke står på pakken

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 03-05-04 22:49

JS wrote:

> Klag til forhandleren, hvis den ikke står på pakken

Utroligt så meget man faktisk kan se - med øjnene! Nu virker det!

Lars