Undulaterne trækker nord på, på vej til DK~
Fra : mikkel paulsen

Dato : 02-05-04 20:40

Hehe måske en noget overilet overskrift :D

historien lyder:
Jeg var i dag på fisketur på egholm "lille ø ved aalborg" og der var
lav-vandet så en muslingebanke stod overvande. så så jeg en underlig
fulg som "svømmede" rundt i vandet hvor efter den gik op på
muslingerne. der stod den så længe og jeg gik hen for at tjekke den
ud, jeg mente ikke at havde set så hvide fugle i dk.
da jeg så kom der hen, så jeg det var en forpjusket stakkels tørstig
undulat, som ikke havde mangekræfter tilbage. den står nu i et bur
hjemme ved mig, stakkels den lille pige som har mistet sin fugl, men
nu dør den da ikke af sult! det skal siges den æder og drikker
konstant nu....
sjov lille historie til et ornitologi-forum
mvh mikkel paulsen

Fra : mikkel paulsen

Dato : 03-05-04 18:58

mikkel_paulsen@hotmail.com (mikkel paulsen) wrote in message news:<a7ec204f.0405021140.6b541544@posting.google.com>...
> [...]
> nu dør den da ikke af sult! det skal siges den æder og drikker
> konstant nu....
> sjov lille historie til et ornitologi-forum

var meget avtiv i går! men blev svagere og svagere i dag og er nu død ?
hvad mon den er død af?+