Kender i dette ukrudt???
Fra : L@sse

Dato : 02-05-04 14:30

Kender i dette ukrudt, billede ligger i dk.binaer........Kender i
dette ukrudt??L@sse

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-05-04 22:04

"L@sse" <my@cure.dk> skrev i en meddelelse
> Kender i dette ukrudt, billede ligger i dk.binaer........Kender i
> dette ukrudt??L@sse

Du ved vist ikke hvor kort tid man kan finde noget i .binaer. Og man kan da
slet ikke finde det, når du ikke skriver hvad det skal findes under. Hvis du
højreklikker dit brev i .binaer og vælger svar til gruppe, kan du kopiere
linket der starter med 'News:', og lægge det i dit brev i .hus og have, så
vi andre kan gå lige til det. (men nogle kan ikke, hvis de bruger en
textserver, det kan de jo så bare lade være med....).
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 03-05-04 22:18

On Sun, 2 May 2004 23:04:19 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

>Du ved vist ikke hvor kort tid man kan finde noget i .binaer.

Det gør du vist heller ikke - ligger der stadig her d. 3/5 kl. 23.00

> Og man kan da slet ikke finde det, når du ikke skriver hvad det skal findes under.

Ligger under samme overskrift som i denne tråd.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-05-04 23:23

"Jesper Hansen" <lismoes@_fjern_dette_mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør du vist heller ikke - ligger der stadig her d. 3/5 kl. 23.00

Det gør mig glad, men kun på dine vegne, for det er ikke her. Og hvorfor
diskutere det, når der e r enklere og bedre måder?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-05-04 07:02

On Tue, 4 May 2004 00:22:55 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

>Det gør mig glad, men kun på dine vegne, for det er ikke her. Og hvorfor
>diskutere det, når der e r enklere og bedre måder?

Ja så forsvinder det meget hurtigt fra din newsserver - lidt synd, men
det er da rigtigt der er smartere måder at vise et billede fx på en
hjemmeside, men det er ikke alle der lige har en de kan lægge det ud
på.

Nå det er ikke en disskusionsgruppe, synes bare der blev lidt for
meget skræmmekampagne mod dk.binaer, som trods meget l*rt også
indeholder gode ting.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-05-04 18:21

Fra : Per A. Hansen

Dato : 03-05-04 08:41

"L@sse" <my@cure.dk> skrev i en meddelelse
> Kender i dette ukrudt, billede ligger i dk.binaer........Kender i
> dette ukrudt??L@sse

Preben har ret.
Der er ingen billeder i denne gruppe tilgængelig.
Det er bedre at lægge det på din hjemmeside og
så linke direkte til billedet.
Prøv det evt. af først.

Per A. Hansen