Session variabel
Fra : bsn

Dato : 02-05-04 09:16

Hej NG
Jeg vil logge mine brugeres handlinger i en database ( tilføje data, slette
data )
Jeg kan ikke få det til at virke med et Session.Content(variabel), hvori
navnet på brugeren ligger.
Jeg skal jo i hele sessionen vide hvem brugeren er...
Har i et forslag ???
Bjarne

Fra : henrik

Dato : 02-05-04 09:32

> [...]
slette
> data )
> Jeg kan ikke få det til at virke med et Session.Content(variabel), hvori

Kan du ikke bruge følgende? Det virker hos mig...

Session("bruger") = rs("Brugernavn")

Henrik

Fra : bsn

Dato : 02-05-04 10:04

"henrik" <hku@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> slette
>
> Kan du ikke bruge følgende? Det virker hos mig...
>
> Session("bruger") = rs("Brugernavn")
Det funker fint - tak for det...
Bjarne