FarCry: At holde vejret
Fra : Jan

Dato : 01-05-04 23:01

Det kan jeg simpelthen ikke få til at fungere. Jeg bruger tasterne "til
at holde vejret", men jeg kan se på våbnet, at det svajer stadig i takt
med åndedrættet, og jeg dør også øjeblikkelig når jeg kommer tæt på den
grønne gas.
Anyone plz?

Ellers må jeg sige at det er kanon. Med en 1,8 ghz amd samt G4 4200 kan
det kun blive til en medium grafik med omtrent alle settings på low, men
det er stadig knaldgodt.

Dog synes jeg der er nogle grimme bugs når jeg skal bruge stiger.
--
mvh Jan - fjern u

Fra : Ivan [7100]

Dato : 02-05-04 01:55

"Jan" <jursimon@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at holde vejret", men jeg kan se på våbnet, at det svajer stadig i takt
> med åndedrættet, og jeg dør også øjeblikkelig når jeg kommer tæt på den

Prøv at sætte dig på hug eller at ligge dig ned...sigtet vil blive meget
mere rolig....

Fra : Erik

Dato : 02-05-04 06:51

> [...]
> at holde vejret", men jeg kan se på våbnet, at det svajer stadig i takt
> med åndedrættet, og jeg dør også øjeblikkelig når jeg kommer tæt på den

Du skal bruge "hold vejret" når du sigter med sniperen,
så zoomer den lige et par takker til.
Mht. til den bane med den grønne gas,
så skyd de beholdere som det kommer ud af.

--
Erik

Fra : Rune

Dato : 03-05-04 16:09

Du kan kun holde vejret, når du benytter zoomet på din sniper (hvilket
bevirker at du zoomer en anelse mere ind).

/LJ