MS Windows
briani 27239
Træls fejl
Fra : W M

Dato : 01-05-04 19:58

Hvem kan hjælpe mig.

Når jeg er på nettet lukker computeren ned med følgende fejlmelding (se
dk.binaer "fejlmelding")

Denne besked kommer efter ca 5 minutter og genstarter det hele. Dvs sige jeg
kan kun være på nettet ca 5 minutter.

Hvem kan hjælpe mig med at løse det problem?

Det er startet i dag.

Hjælp mig, venligst. Det er lidt træls i længden at genstarte hver 5 minut.
((

Mvh M Mathisen

ps. jeg kører XP

Fra : W M

Dato : 01-05-04 20:12

Jeg nåede lige at få sendt ovenstående mail.

der er ingen problemer når jeg er offline men så snart der er kaldt op til
nettet (via isdn) fucker den mig efter 5 minutter.

Hvad kan jeg lige gøre ved det?

Se meldingen i dk.binaer under " fejlmelding"

mvh

Mathisen

Fra : Torben

Dato : 01-05-04 20:38

"W M" <loumic@XXXmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er startet i dag.
>
> Hjælp mig, venligst. Det er lidt træls i længden at genstarte hver 5

Lyder som virus (blaster)
--
Mvh Torben

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-05-04 23:46

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "W M" <loumic@XXXmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> (se

> sige jeg

> minut.

> Lyder som virus (blaster)
> --
> Mvh Torben

Det er nok retteligt W32.Sasser.worm, en ny variant af Blaster, som åbenbart
benytter et nyt sikkerhedshul.
Der kan hentes en beskyttelsespatch mod den her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=3549
EA9E-DA3F-43B9-A4F1-AF243B6168F3

Kurt

Fra : peter hansen

Dato : 02-05-04 13:42

[CUT]
> Lyder som virus (blaster)
> --
> Mvh Torben

Hvis det er Blaster eller en klon heraf - eller for nu at være konkret: hvis
du får en nedtællingsprocedure frem så:
* hop i Run (WIN+R)
* skriv: shutdown -a
* tryk enter