Bliver danske kvinder ufrugtbare pga promi~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-05-04 15:50

Kønssygdom i heftig vækst

Kønssygdommen klamydia er i voldsom vækst herhjemme, fordi unge glemmer
kondomerne og dyrker usikker sex. På ganske få år er der konstateret over
5.000 nye klamydiatilfælde, og alene sidste år steg antallet fra godt 16.200
til næsten 18.400, fremgår det af nye tal fra Statens Serum Institut.

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=434884

BW: Oftest opdages sygdommen sent og den effektive anti-biotikabehandling
kan så ikke ændre på at kvinden er uigenkaldelig barnløs - pga tilstoppede
ægledere. Infektionen med klamydia-mikroberne tilstopper de sarte ægledere
med arvæv eller beskadiger fimrehårenes fine samspil.

Fri sex er et fremskridt - men kun hvis der bruges kondom. Aids er aldeles
uinteressant i sammenligning med denne alvorlige sygdom

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Ironi

Dato : 02-05-04 00:42

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
16.200
> til næsten 18.400, fremgår det af nye tal fra Statens Serum Institut.

Ja sådan går det, når mennesker glemmer at vaske sig!
Det er efterhånden et faktum, at de fleste kvinder kun giver sig selv en
"undervognsbehandling" lige inden, de skal til en gynækologisk undersøgelse.
Det er netop den manglende rengøring, som fremkalder fiskestanken hos
kvinder.
Mænd er heller ikke gode til at vaske sig og derfor er nakkeost mere reglen
end undtagelsen.
Folk er generelt nogle store svin!

Fra : Lyrik

Dato : 02-05-04 02:43

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> 16.200

<klip>
en masse røgslør forklædt som ironi
+++++++++++++++++++++++++++++
Ja nogle vil beholde promiskuiteten for enhver pris!
10% af de unge kvinder har klamydia. Enhver mand med sexualiteten nogenlunde
højt prioriteret vil fravælge gummi!
Derfor løber smitten. Alternativet er jo så ikke gummi, men at de unge
bevarer jomfrueligheden til de finder en fast partner.
Og det kommer man ikke udenom at prioritere, for ellers går det endnu mere
galt!
Klamydia medfører ofte at æggelederne lukker sig. Derfor allerede nu alle de
mange barnløse der skal have sat æg op fra reagensglas. Deres æggeledere er
lukket efter tidligere klamydiainfektion.(der er også andre årsager).
Af andre negative konsekvenser er allerede nu at unge kvinder har svært ved
at finde sig en mand!
For når den unge mand altid kan finde en villig ung pige der vil "tage
trykket", så forsvinder motivationen til at planlægge ægteskab! Så leger han
videre som en lille dreng!

Hilsen Jens
så nu kan du lægge mere røgslør ud.......

Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-04 08:36

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message

> [...]
> Ja nogle vil beholde promiskuiteten for enhver pris!
> 10% af de unge kvinder har klamydia. Enhver mand med sexualiteten

Der gør næsten ingen følsomhed tabt ved brug af gummi. Som altid
holder,stort set. Forklar hvilken seksualitet du har i tankerne

> [...]
> videre som en lille dreng!
>
> Hilsen Jens
> så nu kan du lægge mere røgslør ud.......

Kvinder der ikke gider børn, er usexede. Hvilket røgslør har du i tankerne

Fra : vadmand

Dato : 02-05-04 14:16

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

Enhver mand med sexualiteten nogenlunde
> højt prioriteret vil fravælge gummi!

Enhver mand, der tænker med pikken, vil fravælge gummi.

Per V.

Fra : Lyrik

Dato : 02-05-04 19:13

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Enhver mand med sexualiteten nogenlunde
>
> Enhver mand, der tænker med pikken, vil fravælge gummi.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det nytter ikke med skælsord Per! Faktum er at de unge fravælger kondomet!
Derfor klamydiabølgen!

Romantik trives dårligt emballeret i gummi. Og når det nu er sådan, så er
tilbageholdenhed før fast partnerskab det eneste middel!
Eksempel- en ung pige står frem i en ungdomsudsendelse jeg så i TV. Hun
viser gummidildoer og underlivskugler, samt andre ting frem.
derpå siger hun, at hvis man er en ung kvinde så vil man nok have for stor
blufærdighed til at ligge og stræve med disse redskaber!
Men så kommer konklusionen: Den unge umodne pige skal bare blive ved med at
stimulere sig selv med disse midler, for det er noget man skal! Så vil det
til sidst give resultat.
Resultatet er at hun vækker en erotisk appetit på et for tidligt tidspunkt.
Det ville have været guld værd for udbredelsen af klamydia, hvis den unge
pige havde ventet bare et år med at vække sin erotiske sult!

Hilsen
jens

Fra : Peter

Dato : 02-05-04 19:31

> [...]
> Det ville have været guld værd for udbredelsen af klamydia, hvis den unge
> pige havde ventet bare et år med at vække sin erotiske sult!

Hvorfor drage en så dramatisk konklusion, når det er nok med kondom?

Fra : Ironi

Dato : 02-05-04 20:06

"Peter" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message

> at
> tidspunkt.
>
> Hvorfor drage en så dramatisk konklusion, når det er nok med kondom?

Hvorfor dog ikke først dyrke sex, når man er blevet gift?

Fra : Lyrik

Dato : 02-05-04 21:04

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
> Hvorfor dog ikke først dyrke sex, når man er blevet gift?
+++++++++++++++++++++++++++++++
God idé! Men den har en slagside. Den er næppe praktisk gennemførlig. I dag
er det ikke en mulighed med al den uddannelse de unge skal gennemgå.
Lejlighed skal et ægtepar også have. De eksisterer ikke i Københavnsområdet.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-04 21:10

> [...]
> er det ikke en mulighed med al den uddannelse de unge skal gennemgå.
> Lejlighed skal et ægtepar også have. De eksisterer ikke i

Petting og kondom er blandt løsningerne - afholdenhed er umoderne. At undgå
barnløshed pga klamydia er topprioritet.

Fra : vadmand

Dato : 02-05-04 21:48

> [...]
undgå
> barnløshed pga klamydia er topprioritet.

Helt enig - og jeg synes, det er usmageligt, at frustrerede religiøse
afholdasapostle benytter en beklagelig sygdomsepidemi som dække for
udbredelse af deres kønsangst.

Lidi i stil med, at paven hellere vil have, at folk dør af AIDS, end at de
bruger kondom.

Per V.

Fra : Ironi

Dato : 02-05-04 22:16

> [...]
> >
> Helt enig - og jeg synes, det er usmageligt, at frustrerede religiøse
> afholdasapostle benytter en beklagelig sygdomsepidemi som dække for

Hvem er disse "frustrerede religiøse afholdsaposle"?

> Lidi i stil med, at paven hellere vil have, at folk dør af AIDS, end at de
> bruger kondom.

De kan vel bare lade være med at dyrke sex?
Det er jo ikke fordi, det er en nødvendighed!

Fra : vadmand

Dato : 02-05-04 22:35

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er disse "frustrerede religiøse afholdsaposle"?

> De kan vel bare lade være med at dyrke sex?
> Det er jo ikke fordi, det er en nødvendighed!

Det er heller ikke en nødvendighed at leve af andet end vand oig brød - men
det gør livet bedre at leve.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 05:19

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> [...]
At

> de

> Det er heller ikke en nødvendighed at leve af andet end vand oig brød -

Sex er privatsag. Men læger modarbejder brug af kondomer. Da jeg i Ugeskrift
for Læger forlangte videooptagelse og bevis vedr de, der påstår, at kondom
kan springe ved deres måde at elske, svarede en overlæge at privatlivets
fred forbyder, at det undersøges objektivt.
Læger står bag pjat om orgasme hvor betalte forsøgspersoner har ladet sig
filme. Men kondomers afsløring som pålidelige, modsætter de sig.

Lægerne er i lommen på ppillefabrikanter, der vil mistænkeliggøre kondomet.

Jeg har ofte på usenet tilbudt væddemål vedr påstand om, at kondom kan
mærkes.
Ingen tør væddemål. De ved, at det er blær og løgn.

Fra : Ironi

Dato : 03-05-04 09:59

> Jeg har ofte på usenet tilbudt væddemål vedr påstand om, at kondom kan
> mærkes.

Jeg melder pas. Jeg har aldrig dyrket sex. Hverken med eller uden kondom!
Jeg har nemlig fuld kontrol over mine dyriske drifter!

Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-04 22:26

> [...]
> udbredelse af deres kønsangst.
>
> Lidi i stil med, at paven hellere vil have, at folk dør af AIDS, end at de

De religiøse gør ikke megen skade - men dem der påstår at man kan mærke
meget forskel pga gummi eller at gummi er upålieligt, er dybt ondskabsfulde
(evt vildledte) personer og organisationer.

Paven lyttes kun til i ulande, hvis kultur du og jeg slet ikke forstår, så
lad os ikke udøve etnoentrinsk dømmesyge vedr disse uforståelige artsfæller.

Subject line siger DANSKE KVINDER BLIR UFRUGTBARE - det er problemet som
skades når bøsseorganisationer har fået AIDS-milliioner til at informere og
lyver til de unge, at kondom mærkes meget og har over en % fejlrisiko

Fra : vadmand

Dato : 02-05-04 21:46

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse

> Hvorfor dog ikke først dyrke sex, når man er blevet gift?

Fordi det er dejligt. Hvorfor lade være, når det er så let at beskytte sig
mod ubehagelige følger? Hvis man altså bare gider.

Per V.

Fra : Peter

Dato : 04-05-04 13:27

"Ironi" <@> wrote in message
> [...]
> det
> unge

> Hvorfor dog ikke først dyrke sex, når man er blevet gift?

Hvorfor komme med forslag på andres vegne? Sex er en stor del af livet for
mange, hvorfor afskære sig fra det...

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 14:22

> Hvorfor komme med forslag på andres vegne? Sex er en stor del af livet for
> mange, hvorfor afskære sig fra det...

Husk den gamle graffiti: "Fascisme er ønsket om at forbyde andre det, man
gerne selv vil, men ikke tør."

Per V.

Fra : Ironi

Dato : 04-05-04 19:36

> Husk den gamle graffiti: "Fascisme er ønsket om at forbyde andre det, man
> gerne selv vil, men ikke tør."

Jeg kunne få fi**e ret hurtigt, hvis jeg ville. Der er jo desværre mange
piger/kvinder, som kun tænker med underlivet!

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 22:40

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse

> for

> Jeg kunne få fi**e ret hurtigt, hvis jeg ville. Der er jo desværre mange
> piger/kvinder, som kun tænker med underlivet!

Drøm videre.

Per V.

Fra : JK

Dato : 06-05-04 23:48

On Tue, 4 May 2004 23:39:30 +0200, "vadmand"

>man

>Drøm videre.

Alle kan jo få fi**e hurtigt, hvis de vil. Det er bare nogen der må
betale for det.

Fra : Ironi

Dato : 07-05-04 01:00

"JK" <dtinS@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Alle kan jo få fi**e hurtigt, hvis de vil. Det er bare nogen der må
> betale for det.

Det er ikke noget, som jeg gad at betale for!
Bare tanken om, hvem som har været der før, giver mig kvalme!

Fra : Andropov

Dato : 04-05-04 23:29

"Ironi" <@> wrote in message news:<4097e27e$0$309

> for

> Jeg kunne få fi**e ret hurtigt, hvis jeg ville. Der er jo desværre mange
> piger/kvinder, som kun tænker med underlivet!

Ja, vi mænd vil jo helst have kærlighed.

Desuden benytter kvinder deres magt til at prygle mænd som f.eks.
nedenstående:

Kvindelig rektor pryglede lærer
En malaysisk lærer kritiserede sin kvindelige rektor. Hun svarede igen
med stokkeslag
En malayisisk lærer blev bogstavelig talt banket på plads, da han
dristede sig til at kritisere sin kvindelige rektor.
Læreren kritiserede rektors planer for at forbedre diciplinen på
skolen i Kuala Lumpur, skriver Nettavisen.
Men diciplin skulle der åbenbart være - så rektor svarede på kritikken
ved at gå løs på den formastelige med en kæp.

Fra : Ironi

Dato : 04-05-04 19:32

"Peter" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor komme med forslag på andres vegne? Sex er en stor del af livet for
> mange, hvorfor afskære sig fra det...

Fordi det kun skal praktiseres, hvis formålet er at få børn!

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 21:03

"Ironi" <@> wrote in message
> "Peter" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Fordi det kun skal praktiseres, hvis formålet er at få børn!

Sexfrigørelsen har bl.a. bestået i at fortie, at SEX ER ALLERBEDST NÅR DET
HANDLER OM AT SKABE ET KÆRLIGHEDSBARN

Ofte er det idag som at drikke en kop te sammen.

Jeg vil ikke gøre mig til dommer over om folk er afstumpede.

Men det er utroligt dumt for en pige ikke at bruge kondom

Fra : Andropov

Dato : 05-05-04 09:09

Bo Warming skrev:

> Mange bliver vaneforbrydere.

>Fængsler er oplæring i kriminalitet. Og det ønsker politiet for de
får høj
>opklaringsstatistik af svingdørs-indsatte der kun bruger trick som
politiet
>kender.

Tja, det skulle såmænd ikke undre mig at nogen politiinspektører
syntes det er fint nok med nogle nemme forbrydelser at opklare. I
fængsler kan forbrydere nok få tips, men spørgsmålet er hvad man
ellers skal gøre af de kriminelle....

> Findes der links til billeder af sådanne velnærede kz-lejrfanger ?

>www.codoh.com er en fornuftig revisionist-hjemmeside - der er mange
men jeg
>er der sjældent. Prøv link-liste på Kreibergs højvidenskabelige
>www.patriot.dk

Jeg må lige prøve at kigge der.

> udgaver af
>
> Ja, det er måske ikke rigtigt i et demokratisk land.

>De havde såmænd god ytringsfrihed da Goebbels var minister, men USA
ejer
>verden nu og har forbudt højreorienterede partier i Tyskland og
insisterer
>på langtidsfængsling af revisionister.

USA er verdens politibetjent. Det mener også muslimer.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-04 10:53

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> syntes det er fint nok med nogle nemme forbrydelser at opklare. I
> fængsler kan forbrydere nok få tips, men spørgsmålet er hvad man

Hjemmefængsling med elektronisk fodlænke=radiosender

Åben registrering af alle domme

> men jeg
>
> Jeg må lige prøve at kigge der.

Fortæl her hvad du finder der gør indtryk på dig. Gerne mail mig eller ring
mig 35861000

> ejer
> insisterer
>
> USA er verdens politibetjent. Det mener også muslimer.

Og selvom jeg hader at være del af angrebskrig baseret på løgn, er jeg glad
for at muslimer på gaden, der gerne ville angribe mig, tænker "Danskere er
allieret med Bush, så jeg lader kniven blive i lommen"

Fra : Andropov

Dato : 05-05-04 11:45

Bo Warming skrev:

> men jeg

>Fortæl her hvad du finder der gør indtryk på dig.

Jeg kan ikke finde billederne på nogle af siderne. Har prøvet at lede
lidt. Der skal vist et større detektivarbejde til med alle de links og
beskeder.

> [...]

"Danskere er
>allieret med Bush, så jeg lader kniven blive i lommen"

Men spørgsmålet er om vi ikke risikerer at terrorister kommer op til
lille Danmark og selvmordsbomber her. Jeg synes ikke helt at have
forstået den krig dernede. Hvad gavner den og hvornår kan USA trække
sig ud igen derfra ?

Fra : vadmand

Dato : 05-05-04 14:54

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lille Danmark og selvmordsbomber her. Jeg synes ikke helt at have
> forstået den krig dernede. Hvad gavner den og hvornår kan USA trække

Hvad har denne tråd med familie og børn at gøre? Stop venligst krydsposting.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-04 14:39

> [...]

> lille Danmark og selvmordsbomber her. Jeg synes ikke helt at have
> forstået den krig dernede. Hvad gavner den og hvornår kan USA trække

Når man er menig rekrut som DK er under USA, så har man ikke krav på at
forstå hvad fremtid eller berettigelse der er i projektet

Dengang HC Hansen lod aviserne skrive,
at der ikke var USA-atomvåben på Grønland, var vi også løgnere.
Når man er svag, kan man ikke stille krav om høje idealer.

Vedr billeder fra kz, så skrev jeg at link-listen på www.patriot.dk,
formodentlig rummer henvisning til de hjemmesider, hvor jeg har set billeder
af kz-fanger med normalt fedtlag.

Selvfølgelig er Madrid-terror en skæbne som alle vantro risikerer (og
USA-alliance gør næppe meget fra eller til)
- men Torneroselandet DK er det ikke god PR at bombe, Derfor tror jeg ikke
vor risiko øges voldsomt af at vi sender lejesoldater til Bagdad til at være
vagtposter for Bush-torturbødler.

Muhamedanerne ligger som de har redt. Jeg har da lidt ondt af dem som
amerikanske sadist-soldater tilfældigvis piller ud, men c'est la vie.

LIDT OM VILKÅRLIGHED I VIRKELIGHEDENS ØJE FOR ØJE
- jo i krig henrettes ofte bager hvor smed var skyldig.
Kollektiv straf is the name of the game

". Beat your child once a day. If you don't know why, he does." Chinese
proverb

"Speak roughly to your little boy, and beat him when he sneezes: He only
does it to annoy, because he knows it teases. Lewis
Carroll

Fra : Andropov

Dato : 05-05-04 16:15

Bo Warming skrev:

> [...]

at
>forstå hvad fremtid eller berettigelse der er i projektet

Det vil sige at Danmark er at betragte som værnepligtig for USA...

>Dengang HC Hansen lod aviserne skrive,
>at der ikke var USA-atomvåben på Grønland, var vi også løgnere.
>Når man er svag, kan man ikke stille krav om høje idealer.

Men det har måske været klassificeret som tophemmelig.

> [...]
ikke
>vor risiko øges voldsomt af at vi sender lejesoldater til Bagdad til

Vi kan håbe at de betragter os som så lille et land det ikke kan
betale sig at selvmordsbombe.

>Muhamedanerne ligger som de har redt. Jeg har da lidt ondt af dem som
>amerikanske sadist-soldater tilfældigvis piller ud, men c'est la vie.

Ja, tortur er der ingen grund til. Det avler sikkert blot tortur den
anden vej.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-04 17:51

> at
>
> Det vil sige at Danmark er at betragte som værnepligtig for USA...

Vi er logrende halehæng og har været det siden 1945

> Men det har måske været klassificeret som tophemmelig.

Enhver der kunne læse indenad kunne se at HC Hansen ikke afviste at USA
havde ret til avåben på dansk grund.

> ikke
> at være
>
> Vi kan håbe at de betragter os som så lille et land det ikke kan
> betale sig at selvmordsbombe.

Jeg tror vi som så ofte "sidder på flæsket" og er heldige - vi har ry som
Torneroseland og det vil give alQueda dårlig PR at gentage Madrid-scenariet
her

> Ja, tortur er der ingen grund til. Det avler sikkert blot tortur den
> anden vej.

Tortur kan være klog afskrækkende middel i barbarland som Muhamedanien

Jeg vil ikke gøre mig til dommer om USA-torturbødlerne handlede klogt eller
ikke.

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 22:39

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
> "Peter" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Fordi det kun skal praktiseres, hvis formålet er at få børn!

Advarsel: Læs mandens pseudonym, før I begynder at svare ham. Tiøren var
lidt længe om at falde, men det er efterhånden dæmret for mig, at ingen, der
er intelligent nok til at betjene en computer, kan have så ubegavede
meninger.

Per V.

Fra : vadmand

Dato : 02-05-04 21:45

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> +++++++++++++++++++++++++++++++++++
> Det nytter ikke med skælsord Per! Faktum er at de unge fravælger kondomet!
> Derfor klamydiabølgen!

Synes du ikke, det er på sin plads med skældsord, hvis unge mænd er dumme
nok til at fravælge kondomet?

> Romantik trives dårligt emballeret i gummi.

Sikke noget pladder. Bare en dum undskyldnig for dovenskab. Som der stod i
en udmærket sexvejledning for unge fra engang i tresserne: Lad pigen sætte
konfomet på, så bliver det pludselig til en del af forspillet.

Og når det nu er sådan, så er
> tilbageholdenhed før fast partnerskab det eneste middel!

Pladder. Det eneste middel er ansvarlighed = brug af kondom.

Per V.

Fra : Ironi

Dato : 02-05-04 22:18

> Og når det nu er sådan, så er
>
> Pladder. Det eneste middel er ansvarlighed = brug af kondom.

Pladder. Man kan sagtens undvære sex hele livet!
Det er jo ikke det samme som f.eks. mad!

Fra : vadmand

Dato : 02-05-04 22:36

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse

> Pladder. Man kan sagtens undvære sex hele livet!

Men giv mig bare én god grund til, at man skulle.

Per V.

Fra : Rune

Dato : 03-05-04 10:10

> Men giv mig bare én god grund til, at man skulle.

Man kan sagtens også undvære mad og drikke hele livet - det bliver bare ikke
så langt. Hvad er det med NewsNet der gør at det tiltrækker så mange
underlige mennesker?

/Rune

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 03-05-04 14:01

@Ironi02/05/04 23:17 Skrev

> Pladder. Man kan sagtens undvære sex hele livet!

"man" er en generalisering der ikke holder, der skal stå "jeg" da det er en
undtagelse, der kun er mulig i særligt tilfælde, enten religiøst fanatisk
eller fysiologisk betinget.
Alle undesøgelser viser at sex tilhører basale behov, så som mad tøj varme
osv, idet det ved ikke opfyldelse, med stor sansynlighed kan medføre
personlighedsfortsyrrelser.
--
Vh Kevin
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Ironi

Dato : 03-05-04 20:37

"Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10nospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> undtagelse, der kun er mulig i særligt tilfælde, enten religiøst fanatisk

Pjat!

> Alle undesøgelser viser at sex tilhører basale behov, så som mad tøj varme
> osv, idet det ved ikke opfyldelse, med stor sansynlighed kan medføre
> personlighedsfortsyrrelser.

LOL, det kan du da ikke mene seriøst?
Det ligner mere en dårlig undskyldning for ikke at kunne kontrollere sig
selv!

Fra : vadmand

Dato : 03-05-04 22:28

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> LOL, det kan du da ikke mene seriøst?
> Det ligner mere en dårlig undskyldning for ikke at kunne kontrollere sig

Fornægtelse af nydelse er første skridt på vejen til Taleban.

Per V.

Fra : Ironi

Dato : 03-05-04 23:33

> Fornægtelse af nydelse er første skridt på vejen til Taleban.

Hahahaha....

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 04:49

> fanatisk

> varme

> Fornægtelse af nydelse er første skridt på vejen til Taleban.

Freud havde ret i at man kan problemfrit sublimere drifter over i noget
andet - munke skrev bibler af, hvis de ikke havde mod til at bryde
cølibatet. De blev ikke sindsyge.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 04-05-04 07:55

ELTZNXFXSMII@spammotel.comBo Warming04/05/04 5:48 Skrev

> Freud havde ret i at man kan problemfrit sublimere drifter over i noget
> andet - munke skrev bibler af, hvis de ikke havde mod til at bryde
> cølibatet. De blev ikke sindsyge.

Så paven ornanerer ikke?

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 04-05-04 08:05

Til læserne i denne gruppe:

Det er ikke min hensigt at der skal krydspostes i denne tråd, jeg glemte at
rette i mine 2 sidste indlæg, sorry, det skal ikke gentage sig. Debatten
skal kun være i dk.politik.

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 08:54

> ELTZNXFXSMII@spammotel.comBo Warming04/05/04 5:48 Skrev

> Så paven ornanerer ikke?

"ornanerer"? sikke noget griseri

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 09:37

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message
> "Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10nospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> sig

> "ornanerer"? sikke noget griseri

Ingen har ondt af hvor tit og hvor ofte paver og munke masturberer, river
den af, selvtilfredsstiller sig

Hvad øjet ikke ser, det ikke hjertet rører

Ligesom når Københavnerbispen der har truet mig på skrift i sidste uge, at
jeg ville pr automatik blive smidt ud af folkekirken pga
dobbelttrosssamfundmedlemskab, erkender i brev idag at det var falsk
trussel, når blot jeg ikke bevisligt offentligt giver dobbeltmedlemskab til
kende. Dvs Ribers der blev smidt ud, blev straffet for at bruge sin
ytringsfrihed. Kirken går ind for kirketugt og er lyvende og dobbeltmoralsk.

Onani er vist slet ikke forbudt i noget helligt skrift (og slet ikke det om
Onan der bedrev afbrudt samleje) , men alle kvinder hader onani og kvinder
regerer verden. Kvinder ønsker vi er konstant sædtryk-drevne så de har
uendelig magt.

"Moral: For at gøre lykke hos damerne (at sige de ret galante damer) må man
være brav liderlig". Steen Stensen Blicher: "En uopfyldt højst
ulyksalig spådom"

Kristendom og islam og jødedom er skabt af matriarkatet, og godtager onani
når man går stille med dørene - blufærdighedskrænkelse er forbudt.

Ihvertfald behøver ingen sex - det er blot sexfrigørelsesapostlene fra de
glade 60ere, der vil overdrive deres bedrifter ved at påstå at man bliver
syg uden sex (atrofi og rudimentering af kønsorganerne har læger postuleret,
uden at fremlægge beviser - jeg tror min penis og eller erigerede phallos er
groet 1% af hyppig onani, det ville være logisk, men sådant er vist aldrig
målt - og der er ingen gavn af det ekstra bindevæv der skal modstå slid)

Fra : Landsbytossen

Dato : 06-05-04 13:37

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in

> [...]
> det om Onan der bedrev afbrudt samleje) , men alle kvinder hader onani
> og kvinder regerer verden. Kvinder ønsker vi er konstant

Nemlig, og tænk på den enorme potentielle energibesparelse, som det danske
samfund kunne få nytte af, hvis vi med NATURVIDENSKABELIG ildhu kunne
udnytte dette sædtryk, evt. i sædtryk-drevne biler.

Men GODHEDSINDUSTRIEN, der udover bøsser er drevet af KVINDER, skal nok
sørge for at disse oplysninger om sædenergien ikke kommer frem i de medier,
der kun lader de rigtige oplysninger komme frem i en PROMILLE af
tilfældene.

"Kunne vi blot af sædens kraft dyrke landets rige" (Aage Knupstrup)

"Kvinde befal, wir folgen - hvis der ikke er fodbold i tv" (Nietsche)

ERKEND at dette er sandheden. Vi er mange, der ved, at vi har ret - I ALT.

LT

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-05-04 20:49

On 06 May 2004 12:36:55 GMT, Landsbytossen <Hjerne@Vand.skade> wrote:

der er den så igen en BW xpost i mellem :
dk.politik,dk.snak.seksualitet - om man kan få BW til at holde op med
det tviler jeg på - men lad os som bruger lige være opmærksomme på
hvor vores svar havner også slette den / de grupper - hvor svaret
bliver OT

Mv.
Bo M Mogensen

fut : dk.admin.netikette
--

" Så længe jeG er håbeløs er der håb
og der er Håb ENDNU "

Fra : Poul Nielsen

Dato : 07-05-04 14:56

"Landsbytossen" <Hjerne@Vand.skade> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Kvinde befal, wir folgen - hvis der ikke er fodbold i tv" (Nietsche)
>
> ERKEND at dette er sandheden. Vi er mange, der ved, at vi har ret - I ALT.

Kunne du dog ikke sende flere af disse vidunderlige satiriske indlæg, det er
skønt at der endelig er nogen der vil ta KZ-gas på tidl sædbank direktør Bæ
Warming.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-04 17:11

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in message
> "Landsbytossen" <Hjerne@Vand.skade> skrev i en meddelelse

Alle ved at sæd har ingen kraft. Leverer man halvdelen af
arkitekttegningerne til en skyskraber, er ejendomsretten til skyskraberen
stadig hos moderen, der leverede den anden halvdel samt alle råstoffer og
alt arbejdet.

Nazi-rally havde undertiden kampråbet "Führer befahl, wir folgen" men
Nietzsche var kun hyldet af ganske få (intellektuelle) nazi-topfolk -
Hitler gik pligtskyldigst til en stor tyskers søsters begravelse i 1931 ,
Nietzsches søsters, men der var ingen nazisme i de

NIETZSCHESKE = ANTIPØBEL, ANTIANTISEMITISKE, ANTINATIONALISTISKE,
ANTISOCIALISTISKE dvs ANTINATIONALSOCIALISTISKE Nietzsche-budskaber

Fra : arc@na

Dato : 04-05-04 14:28

Kevin Vilhelmsen <skovalleen10nospam@stofanet.dk> wrote in

> Så paven ornanerer ikke?

Det hedder o-na-nere. Ornanere er noget orner gør???

--
Vegetarians eat vegetables. Beware of humanitarians!
Med venlig hilsen

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 04-05-04 07:57

ELTZNXFXSMII@spammotel.comBo Warming04/05/04 5:48 Skrev

> Freud havde ret i at man kan problemfrit sublimere drifter over i noget
> andet

Dette mener Freud jo netop ikke var problemfrit.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 09:59

"Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10nospam@stofanet.dk> wrote in message
> ELTZNXFXSMII@spammotel.comBo Warming04/05/04 5:48 Skrev

> Dette mener Freud jo netop ikke var problemfrit.

Som det fremgår af min nedenstående dokumentation - noget du påstår jeg
aldrig leverer - så er Freud konsekvent selvmodsigende. Han var en dygtig
opbygger af et psykoanalyse-terapi-imperium i USA mm, hvor al hans
nytænkning og visdom kom fra Nietzsche

Analogie, It is true, decide nothing, but they can make one feel more at
home. SIGMUND FREUD.

It might be said of psychoanalysis that if you give it your little finger it
will soon have your whole hand. Sigmund Freud

Man skal ikke søge at eliminere sine komplekser - man skal bringe sig i
overensstemmelse med dem: Det er dem der styrer vor opførsel her i verden.
Freud

A man should not strive to eliminate his complexes, but to get into accord
with them: they are legitimately what directs his conduct in the
world.Sigmund Freud

En stor del af fornøjelsen ved vittigheder ligger, i at de udfordrer
fornuften.,Sigmund Freud

Alle folkeslags myter, ikke blot grækernes, vrimler af beretninger om
kærlighedsforhold mellem far og datter, ja endog mor og søn. Kosmologien så
vel som de kongelige familiers genealogi har sit fundament i incestforhold.
I hvilken hensigt ... er disse digtninge blevet frembragt? For at
brændemærke guder og konger som forbrydere og vende menneskehedens afsky
imod dem? Nej, naturligvis fordi incest-ønskerne er urgammelt menneskeligt
arvegods og aldrig helt er blevet overvundet, så man endnu undte guderne og
deres afkom at få disse ønsker opfyldt, efter at flertallet allerede havde
måttet give afkald derpå.Sigmund Freud

De store spørgsmål, som jeg ikke ser mig i stand til at besvare trods
tredive års granskning af den kvindelige psyke, er dette: Hvad er dybest set
kvindens ønsker og behov? Sigmund Freud

Had til jødedommen er i bund og grund had til kristendommen.Sigmund Freud

No other technique for the conduct of life attacheds the individual so
firmly to reality as laying emphasis on work; for his work at least gives
him a secure place in a portion of reality, in the human community.Sigmund
Freud

By abolishing private property one deprives the human love of
aggression.Sigmund Freud

Man's judgements of value follow directly his wishes for happiness--they are
an attempt to support his illusions with arguments.Sigmund Freud

Hatred of Judaism is at bottom hatred of ChristianitySigmund Freud

We may say that hysteria is a caricature of an artistic creation, a
compulsion neurosis a caricature of a religion, and a paranoiac delusion a
caricature of a philosophic system.Sigmund Freud

Look into the depth of your own soul and learn first to know yourself, then
you will understand why this illness was bound to come upon you and perhaps
you will thenceforth avoid falling ill. Sigmund Freud

Anatomy is destiny.Sigmund Freud

With the insane, the exterman world is, after all, a copy of his internal
world. Sigmund Freud

"Den lykkelige fantaserer aldrig, det gør kun den utilfredsstillede"
Sigmund Freud.

Kærlighedens godtroenhed er den mest grundlæggende autoritets-kilde. Sigmund
Freud.

Fra : Andropov

Dato : 04-05-04 13:21

Kevin skrev:

> Lissom kz-fanger ikke døde af næringsmangel men psykosomatisk - er man vant
> til lækker mad, er det traumatisk med roesuppe, selvom alle næringstoffer og
> den nødvendige energi til det hårde arbejde leveres af suppen.

>Bo! tag din medicin.

Men der skal vel meget til af det roesuppe for at man kan blive mæt af
det. Man må da skide tyndt af alt det suppe :)

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 16:36

> Men der skal vel meget til af det roesuppe for at man kan blive mæt af
> det. Man må da skide tyndt af alt det suppe :)

Blandt min barndoms lækreste måltider var den ugentlige byggrød-dag - for
sulten er det bedste krydderi.

En britisk-amerikansk naturvidenskabsmand o. 1780, Rumsford, arbejdede i
München et årti for en fyrste der ville gavne sine fattige, og han udviklede
billig næringsrig suppekøkken med roer, kartoffelskræller, kødben og andre
billige, sunde produkter, som der kan laves god nærende mad af.

Udenfor landbrugslandet Danmark har den berømte "Rumsford-suppe" været
vigtigste fængselsmad - og i tyske kz-lejre hvor man mest levede af
kartofler, fuldkornsbrød, margarine, marmelade var suppen også en vigtig
bestanddel, og der var udregnet nødvendig dosis for hvert
næringsstof(mineraler, vitaminer aminosyrer, kalorier) og det var først i
krigens allersidste måneder at fanger fik sygdom af mangel på mad. Magre
fanger på foto var ikke sultede fanger men tyfus-ramte fanger.

Man får tyndskid hvis man spiser få fibre og så pludselig mange - men man
fik ikke diarre af denne økonomiske fattigmandskost. Jeg havde aldrig
tyndskid som barn. Og suppe giver på ingen måde løsere afføring end fast mad

Man bør huske at det var krig, og under forrige krig og de forfærdelig år
omkring Versaillesfreden hvor de allierede bevidst sultede millioner af
tyskere ihjel, var der opstået tradition for god økonomi incl mht genbrug af
madrester , som vi ville smide ud.

I 1800tallet spiste de fleste europæere dårligere mad end hvad de fik i
kz-lejrene. Men Danmark har ikke mærket nøden siden Chr4 fik tyske
lejesoldater til at besætte Jylland.

1960 opdagede amerikanske forskere at de internationale minimumsbehov, som
kz-lejrene styrede efter, er 3 gange højere vedr en masse af
næringsstofferne end hvad stammefolk i ulande lever efter. Når det er
nødvendigt, er der alternative metabolske mekanismer i enhver pattedyrkrop -
og sukkersyge genet var dengang gavnlig for overlevelse i hungertider.
Japanere har genetisk meget længere tarm end vi, fordi de ofte havde for
lidt ris og fisk.

Læs Otto Klemperers dagbog fra Dresden 1939-45
Som tusinder af jøder - og jeg taler ikke om halvjøder - var han IKKE sendt
i kz-lejr men arbejdede i byens getto og han fortæller at kartoflerne var
lidt dårligere i gettoen - men man smed skrællerne væk.
Det har jeg aldrig gjort, efter jeg flyttede fra kollegie 1970.
Han fortæller at det er pjat at se ned på kålroer og andre roer - de er lige
så lækre som kartofler og kålrabi-roen var meget lækker efter hans mening.
Han levede årtiere efter krigen - det er vrøvl at jøder blev sultet, gasset,
overarbejdet i stor stil - uhyggelige ting skete, fordi det var krig, men
tyskerne er så humane som danskere.

"Journalist-spørgsmål: "Hvordan tror De, De ville have haft det, hvis Hitler
blev helten?" GLISTRUP-SVAR: " Der ville ikke have været stor forskel. Hele
den myte, der nu er lavet om Hitler, nazisterne og tyskerne var nogle
skrækkelige onde mennesker, hvad er det for noget?-At drage folk til ansvar
for, hvad der sker under en krig, er den rene parodi. Det er bare afhængig
af, hvem der vinder. Når en krig er forbi, er Churchill en helt og Hitler en
skurk." Glistrup , Århus Stiftstidende, dec 71

"Hvo drikker uden tyrst, boler uden lyst, æder uden hunger, døer 20 år unger
Danske Ordsprog

" Fra Livets Krigsskole. Hvad der ikke dræber mig, gør mig stærkere
Nietzsche

"A really busy person never knows how much he weighs. Edgar Watson

"

Det er lysten efter kjød, som går i skoven og bider snegle. Dansk
ordsprog

" Man skal ikke så meget lægge mærke til, hvad man spiser, som med hvem man
spiser. Montaigne

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 08:54

> [...]

> Freud havde ret i at man kan problemfrit sublimere drifter over i noget
> andet - munke skrev bibler af, hvis de ikke havde mod til at bryde

Det er vist et definitionsspørgsmål. Og det er et faktum, at diktatorer af
alle politiske observanser altid har forsøgt at begrænse og tabuisere
seksuallivet - lige fra paven til Stalin, Mao og Amdi.

Per V.

Fra : Lyrik

Dato : 04-05-04 10:27

> [...]
> alle politiske observanser altid har forsøgt at begrænse og tabuisere
> seksuallivet - lige fra paven til Stalin, Mao og Amdi.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg tvivler på at ret mange kan eksistere uden at begrænse deres seksualliv!
Din udtalelse er en gang ornepral! Jeg vil vædde med at dit seksualliv er
meget begrænset!
Du kan jo ikke kopulere med naboens kone og datter efter forgodtbefindende
for eksempel. Jo i din fantasi kan du godt men realiteterne ser lidt
anderledes ud.
Du kan heller ikke stræve med enhver kvinde du møder uden at få nogle
lussinger i form af uønskede børn eller unge kvinder med nervesammenbrud!
Hvis du førte et "uhæmmet sexualliv" så tror jeg ikke det ville vare længe
før du lå og stirrede op i loftet om natten uden at turde lukke dine øjne,
med tanke for alle de konsekvenser der lurede på dig!
Sexuallivet har det bedst med at være begrænset af rimelige rammer.
Promiskuitet fostrer lige nu barnløshed hos potientelt 10% af danske
kvinder! Hidtil har parolen været-gummi på og uhæmmet "sex". jeg sætter sex
i: ""- for sex med gummi er ikke sex . Det forholder sig til sex som en
Kinder mælkesnitte forholder sig til mad!
I en overgangsperiode vil jeg anbefale de stakkels unge kvindelige
"tryktagere" at bruge pessar. Det kan i det mindste beskytte imod kræft i
livmoderhalsen , som er en anden velsignelse "vadmands" disciple kan
risikere at få!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 10:43

> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> i: ""- for sex med gummi er ikke sex . Det forholder sig til sex som en
> Kinder mælkesnitte forholder sig til mad!

Du kan leve af kindermælkesnitter og lidt vitaminpiller. Det er mad.

Du kan let leve harmonisk uden sex, men det er ret opreklameret så mange vil
deprimeres og opfatte sig som tabere hvis alle kvinder afviser dem.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 04-05-04 12:30

ELTZNXFXSMII@spammotel.comBo Warming04/05/04 11:42 Skrev

Fra : Andropov

Dato : 04-05-04 17:16

Bo Warming skrev:

> [...]

andre
>billige, sunde produkter, som der kan laves god nærende mad af.

For ikke så længe siden var der et program i fjernsynet fra et fængsel
vistnok ovre ved Texas hvor ham som stod for fængselet (blev kaldt
sheriff) gik ind for at der skulle spares på maden til fangerne. Man
fik at vide at maden var lidt billigere end hundemad (jeg kan ikke
huske længere om det var 5 eller 10kr om dagen, tror det var tæt på
5kr). Desuden hvis fangerne ville have elektricitet skulle de skiftes
til at træde rundt på en kondicykel for at lave energi.

> [...]
>krigens allersidste måneder at fanger fik sygdom af mangel på mad.

> Magre fanger på foto var ikke sultede fanger men tyfus-ramte fanger.

Men de havde vel ikke alle tyfus....
Man så aldrig nogle velnærede på billeder...

> [...]
>fik ikke diarre af denne økonomiske fattigmandskost. Jeg havde aldrig
>tyndskid som barn. Og suppe giver på ingen måde løsere afføring end

Ok jeg er ikke specialist i mad.

> [...]
af
>tyskere ihjel, var der opstået tradition for god økonomi incl mht

Jeg kommer til at tænke på Indien hvor nogle lavkaste mennesker som
vaskede tøj for andre fik madrester som løn. De gik rundt med en
tallerken eller skål hen til hvert hus og så læssede folk madrester
ned i skålen.

>1960 opdagede amerikanske forskere at de internationale
minimumsbehov, som
>kz-lejrene styrede efter, er 3 gange højere vedr en masse af
>næringsstofferne end hvad stammefolk i ulande lever efter.

Men der er jo også tit sult i f.eks. afrika.

>Han fortæller at det er pjat at se ned på kålroer og andre roer - de
er lige
>så lækre som kartofler og kålrabi-roen var meget lækker efter hans
mening.

Hvis man f.eks. spiser kartofler uden anden til er det heller ikke så
munden løber i vand så jeg kunne godt forestille mig at der er andet
som kan bruges.
Det er nok lidt en vanesag. Danskerne spiste heller ikke kartofler før
kartoffeltyskerne lærte os det da de opdyrkede heden i vist nok
omkring 1700 tallet.

> [...]
gasset,
>overarbejdet i stor stil - uhyggelige ting skete, fordi det var krig,

Måske er den almindelige tysker lige så human som en dansker. Men
nazister kan jeg godt tvivle noget overfor.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 18:37

> [...]
> 5kr). Desuden hvis fangerne ville have elektricitet skulle de skiftes
> til at træde rundt på en kondicykel for at lave energi.

Det lyder overdrevent, men jeg vil ikke fordømme hvad Texas folkevalgte
ledere - og sherifferne er folkevalgte - har erfaring med som effektivt
forbrydelsesforebyggende.
Hvis de fik el gratis, ville måske dobbelt så mange myrde meningsløst, for
fængslet ER JO ATTRAKTIVT FOR MANGE ENSOMME UDSTØDTE MENNESKER

> [...]
>
> Men de havde vel ikke alle tyfus....
> Man så aldrig nogle velnærede på billeder...

Jeg har set hundredvis af kz-foto med MEGET VELNÆREDE JØDER

Men regn ikke med at DR og danske aviser vil vise disse foto

> [...]
> vaskede tøj for andre fik madrester som løn. De gik rundt med en
> tallerken eller skål hen til hvert hus og så læssede folk madrester

Og da landet er overbefolket, ville det nok skade landet hvis man gjorde det
lettere for dem at formere sig.

> minimumsbehov, som
>
> Men der er jo også tit sult i f.eks. afrika.

Men folk dør i høj grad af psykosomatik, stress - ligesom i kz-lejrene.

Selv ville jeg helst dø ved hurtig henrettelse, hvis jeg var i så grusom
arbejdslejr som krigens. Og det er krigen er er ondet. Og den skabtes ifølge
Georg Brandes af de allierede ved en urimelig Versaillesfred i 1919

> gasset,
> men
>
> Måske er den almindelige tysker lige så human som en dansker. Men
> nazister kan jeg godt tvivle noget overfor.

Vi kender kun nazisme fra en krig som de tabte og sejrherrerne skriver
historien.

Fra : Andropov

Dato : 04-05-04 19:45

Bo Warming skrev:

> [...]
> 5kr). Desuden hvis fangerne ville have elektricitet skulle de skiftes
> til at træde rundt på en kondicykel for at lave energi.

Man så sheriffen udtale sig på skærmen. Han var stolt af at være
sheriff i den stat som sparede mest på fængselsvæsenet.
Der var nærmest gået sport i det.

>Hvis de fik el gratis, ville måske dobbelt så mange myrde
meningsløst, for
>fængslet ER JO ATTRAKTIVT FOR MANGE ENSOMME UDSTØDTE MENNESKER

Jeg tror nu ikke folk ligefrem søger til fængslerne for at få selskab
:)
Så var det måske noget andet i gamle dage hvor folk blev idømt
fredløshed som Sven Gønge og de så legede Robin Hood.

> Men de havde vel ikke alle tyfus....
> Man så aldrig nogle velnærede på billeder...

>Jeg har set hundredvis af kz-foto med MEGET VELNÆREDE JØDER

Var billederne taget efter de havde været et par år i
koncentrationslejr ?

> [...]
> ned i skålen.

>Og da landet er overbefolket, ville det nok skade landet hvis man

Men det er jo altid de fattigste som får flest børn....

> minimumsbehov, som
>
> Men der er jo også tit sult i f.eks. afrika.

>Men folk dør i høj grad af psykosomatik, stress - ligesom i
kz-lejrene.

Er der nogle forskere som har påstået det....

> [...]
> nazister kan jeg godt tvivle noget overfor.

>Vi kender kun nazisme fra en krig som de tabte og sejrherrerne

Men dem som tabte krigen har vel også lov til at skrive deres udgave
af historien.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 20:59

> [...]
> Så var det måske noget andet i gamle dage hvor folk blev idømt
> fredløshed som Sven Gønge og de så legede Robin Hood.

Hilmar Baunsgaard , formand for DE RADIKALE sagde fra folketingets talerstol
at talrige fattige på Vesterbro begår bankkup når det bliver vinter, for så
skal de ikke fryse i deres lejlighed, men er i gode varme kår i fængslet.

Også i USA er der dybt ulykkelige, udstødte ulykkesfugle, der gambler at i
fængslet er der fællesskab FÆLLES SKIBBRUD ER SØDT

Statistik siger at længere straffe afskrækker ikke fra at begå forbrydelse.
Ulykkesfuglmentalitet son skitseret her, er en del af forklaringen.

> Var billederne taget efter de havde været et par år i
> koncentrationslejr ?

Også de mange titusinder af jøder der overlevede hele krigen i kz-lejr var
ofte normalt ernærede ved befrielsen.
Men du ser kun foto af de tyfusdøde og andre udvalgte magre fanger.
Også andre infektionssygdomme, fx dysenteri , var forbundet med extrem
magerhed, som man kunne leve længe med.
Det har været et helvede og den såre humane Himmler sendte ekstra lejrlæger
da tyfus-epidemier blev store i 1942.
Man gjorde alt hvad man kunne for at bekæmpe infektionerne, bl.a. gaskamre
til at afsluse tøj, og krematorier, så ikke smitte kom fra lig.
Men man havde sultet i forrige krig, så man ødslede ikke med maden - og
havde man gjort det, havde det næppe øget sulet på fangernes kroppe.
Sejrherrerne skriver historien, det bør man altid huske på. Dele af
sandheden når dig - via redaktør-filter.

> gjorde det
>
> Men det er jo altid de fattigste som får flest børn....

Og da disse lavkaste folk ikke er dem der starter firmaer og skaber
eksportindtægter, er der fornuft i at lade dem sulte så de ikke får børn.
At forbedre hygiejne er uklogt.
Vi fatter ikke hvad er godt for Indien.

> kz-lejrene.
>
> Er der nogle forskere som har påstået det....

Ja, og det er helt banal sund fornuft, når man ved hvor meget placeboeffekt
betyder ved medicinering - næsten al sygdom er især psykosomatisk.

Psykiater Viktor Frankl der overlevede Auschwitz fortæller at visse jøder
blomstrede op ved det hårde udendørs arbejde, som de aldrig havde prøvet
før. Men dem der så nul håb, blev syge og døde.

Fra : Andropov

Dato : 04-05-04 21:58

Bo Warming skrev:

> [...]

for så
>skal de ikke fryse i deres lejlighed, men er i gode varme kår i

Det er nogle årtier siden Baunsgård var statsminister og siden har
velfærdssamfundet udviklet sig. Men der er måske stadig nogle få som
tyer til bankkup på grund af gæld.

>Også i USA er der dybt ulykkelige, udstødte ulykkesfugle, der gambler
at i
>fængslet er der fællesskab FÆLLES SKIBBRUD ER SØDT

Men mange af de indsatte er gengangere. Deres synderegister er vel
nærmest opstået på grund af en slags forbrydernarkomani.

> [...]

>Men du ser kun foto af de tyfusdøde og andre udvalgte magre fanger.
>Også andre infektionssygdomme, fx dysenteri , var forbundet med

Der har nok været god mulighed for at blive smittet.

>Man gjorde alt hvad man kunne for at bekæmpe infektionerne, bl.a.
gaskamre
>til at afsluse tøj,

Vil det sige at andre fanger fik de gassedes tøj ?

>Sejrherrerne skriver historien, det bør man altid huske på. Dele af
>sandheden når dig - via redaktør-filter.

En vis heltedyrkning vil der nok være.

> [...]

>Og da disse lavkaste folk ikke er dem der starter firmaer og skaber
>eksportindtægter, er der fornuft i at lade dem sulte så de ikke får

Der skal nok en generel genopretning af landet til. Nødhjælp er kun
overfladisk sygdomsbekæmpelse af et samfund. Men rige lande støtter
eget landbrug kunstigt og gør det svært for ulande. Man kan måske så
sige at det er for primitivt kun at satse på landbrug i en moderne
verden.

> [...]

placeboeffekt
>betyder ved medicinering - næsten al sygdom er især psykosomatisk.

Ja, stress kan nok være skadeligt i længden.

> [...]
prøvet
>før. Men dem der så nul håb, blev syge og døde.

Rimeligt arbejde og samtidig nok af mad er nok bedre end blot at sidde
spærret inde uden at lave noget.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-04 08:43

> [...]
>
> Det er nogle årtier siden Baunsgård var statsminister og siden har
> velfærdssamfundet udviklet sig. Men der er måske stadig nogle få som

Den slags traditioner ændres ikke på få årtier. Der er MANGE MOTIVER bag
beslutning om kriminalitet

"Vi er i vane med at forklare det, som skyldes mange årsager ved enkelt
årsag, og de fleste uenigheder kan føres tilbage til dette."
Liebig (1803-1873)German Chemist and Professor

> [...]

www.patriot.dk

> extrem
>
> Der har nok været god mulighed for at blive smittet.

Alle mødte smitstof og immunforsvar var OFTE lavt og når lavt, så sygdom

> gaskamre
>
> Vil det sige at andre fanger fik de gassedes tøj ?

Zyklon B ligger i montre på Frihedsmuseet fra tysk krigsskig sænket ved
Lolland apr 45

Overalt hvor man vaskede soldaters tøj, brugtes det til at dræbe lus, for at
mindske spredning af tyfus.

Næppe nogen havde eget tøj i en arbejdslejr nogetsteds dengang

> [...]
> eget landbrug kunstigt og gør det svært for ulande. Man kan måske så
> sige at det er for primitivt kun at satse på landbrug i en moderne

Nødhjælp er helt uinteressant
Frihandel er ganske rigtig det eneste vi skylder ulandene

> placeboeffekt
>
> Ja, stress kan nok være skadeligt i længden.

Knud Erik Hellers bog om det gør klart at stress øger cortisol der sænker
immunforsvar

> jøder
> prøvet
>
> Rimeligt arbejde og samtidig nok af mad er nok bedre end blot at sidde
> spærret inde uden at lave noget.

Nul håb var stort problem for Stalin havde sendt alle Øst-Europas
arbejdsduelige jøder til sine lejre, så dem der kom i de tyske, var uden
succesrig slægt

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 11:37

> [...]

> "tryktagere" at bruge pessar. Det kan i det mindste beskytte imod kræft i
> livmoderhalsen , som er en anden velsignelse "vadmands" disciple kan

Den gang paranoidt og forvrængende ævl gider jeg ikke svare på.

Per V.

Fra : Lyrik

Dato : 04-05-04 12:42

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Den gang paranoidt og forvrængende ævl gider jeg ikke svare på.
++++++++++++++++++++++++++++++++
Du kan nemlig ikke 1:0 til mine argumenter!

Hilsen
jens < du kan altid få en returkamp>

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 14:21

> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ++++++++++++++++++++++++++++++++
> Du kan nemlig ikke 1:0 til mine argumenter!

Har du nogen sinde hørt det gamle ord: En tåbe kan spørge om mere, end ti
vise kan svare på.

Og så er det i øvrigt en fornærmelse at kalde dine groft forvrængede
karikaturer af mine synspunkter for argumenter.

Per V.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 04-05-04 12:31

perve@fjerndettepost.tele.dkvadmand04/05/04 12:36 Skrev

> Den gang paranoidt og forvrængende ævl gider jeg ikke svare på.
>
> Per V.

Jeg tilslutter mig, dermed; EOD.

Fra : Lyrik

Dato : 04-05-04 12:42

> perve@fjerndettepost.tele.dkvadmand04/05/04 12:36 Skrev

> Jeg tilslutter mig, dermed; EOD.
> --
> Vh Kevin
+++++++++++++++++++++++++++++++++
2:0 til mine argumenter

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 09:47

> [...]
> alle politiske observanser altid har forsøgt at begrænse og tabuisere
> seksuallivet - lige fra paven til Stalin, Mao og Amdi.

Dit "faktum" har intet sandt i sig.

Paven, der ikke er diktator, har klogt dæmpet promiskuitet men ikke dæmpet
sexglæde og udfoldelse. Takket være Pavenmagtens kærlighed til børn, er der
ikke meget klamydia i Latin-Amerika, hvorimod danske sexfanatiske tosser
snart kun kan få børn ved IVF. Kvinder har ringe magt pga sexfrigørelsen.
Paven var altid moderskabets mand og en stor humanist, ved at sætte de små
bremser i på sexfrigørelsen, som han administrerede.

Stalin, Mao, Hitler , Genghis Khan osv osv var temmelig ligeglade med
privatlivets fred, i sovegemakker hvor kvinder regerer enevældigt.

De fleste diktatorer er selv under tøflen

"Der ville ikke eksistere krige, hvis ikke kvinder så til" D.H. Lawrence

- hvis ikke de har en domina-herskerinde i huset, så har det det i
baghovedet - fx var Hitler opflasket med tysk romantik - Goethe, Wagner osv.

"Vi slipper aldrig af med Gud, for han er i grammatikken" skrev Nietzsche,
og kvindemagt gennemsyrer alt, og samvittighed=Gud er programmeret af
spædbarnsmødre, biskopkoner, generalgemalinder,
filosof(distance)elskerinder.

"Mangen mand blev helgen, blev helt, blev digter, blev filosof ved den
kvinde han aldrig fik" Søren Kierkegaard

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 03-05-04 21:59

@Ironi03/05/04 21:37 Skrev

> [...]
>
> LOL, det kan du da ikke mene seriøst?
> Det ligner mere en dårlig undskyldning for ikke at kunne kontrollere sig

Hvad tror du voldtægt går ud på?
Og tror du at det handler om at kontrollere sig selv.
Det er ikke noget JEG mener seriøst, det er der ganske meget dokumentation
for.