Hjælp til regler i Outlook 2003
Fra : kh

Dato : 01-05-04 13:19

Hejsa

Jeg mangler lidt ekspert til at få lavet et par regler i Outlook 2003.

1. Jeg har 2 E-mail kontoer, som jeg både sender og modtager fra. Det er
ingen problemer at lave en regel der flytter indgående mails fra konto 1
til mappe 1 og fra konto 2 til mappe 2. Men hvordan laver jeg en regel der
flytter sendte mail fra en bestemt konto, til en bestemt mappe? jeg kan kun
få Outlook til at 'flytte en kopi'

2. Jeg bruger Norton antivirus til at kontrollere indgående E-mails for
virus. Hvordan laver jeg en regel der flytter E-mails, antivirus
programmet har fundet virus i?

Håber nogen kan hjælpe mig med dette.

På forhånd tak
kh