farcry hjælp
Fra : anders

Dato : 01-05-04 09:02

hej
jeg er stoppet i treehouse, jeg skal ind i den store bygning men jeg kan
ikke finde adgangskortet, er der nogen hjælp at finde?
på forhånd tak
anders

Fra : Peter T.

Dato : 02-05-04 09:08

anders wrote:

> jeg er stoppet i treehouse, jeg skal ind i den store bygning men jeg kan
> ikke finde adgangskortet, er der nogen hjælp at finde?

Jeg gætter på, at du står ved elevatoren udenpå huset... For adgangskortet
er faktisk inde i huset - men på øverste niveau, som elevatoren kører op
til. Og du skal op til det niveau ad en anden vej. Vejen ind er via den
platform, som er forbundet til husets øvre niveau, hvor der er væltet en
bro ned på jorden. Og den bro er inde i det "aflukkede" mutagen-område,
hvor der bla. ligger en død professor på jorden. Så hvis du går langs
hegnet, kan du faktisk finde et hul i hegnet (det er godt skjult og du skal
ned og kravle), der er meget tæt på den bro, som du skal gå opad og på den
måde undgår du at skulle forbi de to mutagens, der er i grotten ved siden
af.

Fik du fat i den? :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 06-05-04 22:43

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> [...]
> måde undgår du at skulle forbi de to mutagens, der er i grotten ved siden

Den må du MEGET gerne uddybe lidt for mig...

Når man tager elevatoren ned og går de få skridt der er hen til grotten og
finder den døde professor.. HVILKEN vej skal man så gå??

Jeg har pt. ikke kunne finde nogen steder der er helt lukket med hegn..
Bygningen kan man komme til fra begge sider af hegnet.. Elevatoren er udefor
hegnet, men broen der er faldet ned er indefor.. Men det er jo lige til at
gå rundt om...

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 06-05-04 23:11

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> wrote in message
> [...]
udefor
> hegnet, men broen der er faldet ned er indefor.. Men det er jo lige til at

Fandt ud af det.. Der er nu ikke noget hul i hegnet man skal igenne... Efter
man er kørt ned med elevator er det bare op af skrænten til højre, følge
hegnet, OVER grotterne, og så er man ved opgangen til huset...

Fra : Peter T.

Dato : 07-05-04 06:39

*DrømmeFyren* wrote:

> Den må du MEGET gerne uddybe lidt for mig...
>
> Når man tager elevatoren ned og går de få skridt der er hen til
> grotten og finder den døde professor.. HVILKEN vej skal man så gå??

Du skal gå videre igennem grotten indtil du finder den væltede platform.

> Jeg har pt. ikke kunne finde nogen steder der er helt lukket med
> hegn..

Både og. Området med grotten er hegnet ind, som område for mutagens. Men
porten til området er gået op og så er adskillige mutagens sluppet fri -
deraf kampen mellem mercenaries og mutagens.

> Elevatoren er udefor hegnet, men broen der er faldet ned er indefor..
> Men det er jo lige til at gå rundt om...

Ja. Men hvis du har tid og lyst til at udforske området bag den væltede
platform, så vil du faktisk finde et lille hul i hegnet, som du kan kravle
igennem udefra, så du slipper for at gå igennem grotten med de 2 mutagens.
CryTek har faktisk lavet mange af den slags smutveje i spillet. Men det
kræver at man leder efter den. :)

--
Rigtige samfundstabere kører Harley

Fra : webhiker

Dato : 13-06-04 17:47

> [...]
> med de 2 mutagens. CryTek har faktisk lavet mange af den slags
> smutveje i spillet. Men det kræver at man leder efter den. :)

Det er rigtigt , Far cry skal udforskes , og ikke alt det der med hvem
kommer først over stregen. !
Syntes ikke man skal snige sig udenom udfordringerne sådan som med den
første runde ( training ) At sejle til skibevraget er nemt nok , men at
gå hele vejen er lidt sjovere. ! 8)
Grotten i ( Treehouse ) er igen sjovere end hullet i hegnet.
Hegnet så jeg ikke selv ( søgte heller ikke efter det ), men overlevede
dog de 2 mutagens i grotten , efter et lille hop på stolen , da de 2 kom
lidt bag på mig. !!
Men en meget god detalje det omkring hullet i hegnet , jeg var dog
overbevist om at jeg skulle op i bygningen indenfor hegnet , og søgte
derfor ikke efter det hul....... Men sådan er spillet jo fuld af
detaljer hele vejen samt i besiddelse af en meget smuk grafik......

Webhiker....