Word 2000: Hvordan brevfletter man til lab~
Fra : Carsten J

Dato : 01-05-04 08:10

Hej!

1)
Jeg har en database i Access... Jeg vil gerne brevflette til
adresselabels.æ.. Men når jeg sætter flere fletfelter ind på en side... så
bliver det samme navn som kommer frem!

2)
Kan man sætte fletfelterne ind i tekstrammer... dewt havde jeg nemlig også
problemer med .....

God weekend!

--
Mvh.
Carsten

cajuth2630dk(remove_all_this_in_the_brackets)@hotmail.com
cajuth2630dk(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com
sgftr690206

Fra : Jan Kronsell

Dato : 01-05-04 10:07

"Carsten J" <cajuth2630dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 2)
> Kan man sætte fletfelterne ind i tekstrammer... dewt havde jeg nemlig også

Når du har åbnet Word, skal du vælger Funktioner - Brevfletning. Så vælger
du at flette til Labels i stedet for brev (dokument).
Vælg datakilden. Så skal du indsætte dine flette felter i en dialogboks, som
fremkommer til formålet. I dialogboksebn kan du også indstille hvilken
labeltype, du skal bruge. Når du er færdig kan du gennemføre fletningen som
normalt.

Du skal altså kun indsætte felterne én gang på siden. Men det essentielle er
at du vælger at lave din brevfletning til labels/etiketter.

Jan

Fra : Carsten J

Dato : 01-05-04 15:12

Jeg bruger ikke nogle af de fatse definerede...

Kan jeg ikke sætte mine egne i teksbokse op på en side, så de passert til
mine labels???

Fra : Carsten J

Dato : 01-05-04 15:15

Hov fandt lige ud af at jeg selv kan definere mine egne labels!!!
Kigger lige på det!

Fra : hcma

Dato : 02-05-04 14:25

> Jeg bruger ikke nogle af de fatse definerede...
>
> Kan jeg ikke sætte mine egne i teksbokse op på en side, så de passert til
> [...]
Så lav din egen brugerdefinerede etiket. Det er meget lettere end at
indsætte tekstboks på tekstboks o.s.v.
m v h
hc