UWATEC/MEMO-MOUSE
Fra : storemi

Dato : 28-04-04 18:36

ER DER NOGEN HER DER KAN FORTÆLLE MIG HVAD JEG GØR FORKERT.
JEG FORBINDER MIN COMPUTER (UWATEC SPORT PLUS) MED MEMO-MOUSEN. OG GØR HVAD
DER SIGES I MANUALEN MEN MIN COMPUTER (WINDOW 98) FORTÆLLER AT DER IKKE ER
FORBINDELSE MELLEM DIVECOMPUTER OG MOUSE.
JEG HAR DOWNLOADED DEN DIDSTE VERSION FRA UWATECS SITE

Fra : Lars K.

Dato : 28-04-04 18:56

In article <c6oq39$25f4$1@news.orange.dk>, storemi@wanadoo.dk says...
> [...]
> FORBINDELSE MELLEM DIVECOMPUTER OG MOUSE.
> JEG HAR DOWNLOADED DEN DIDSTE VERSION FRA UWATECS SITE

Prøv at skrive med små bogstaver, det øger læsehastigheden med 30% :

En anden ting du kan prøve er at skrive hvad du gør i stedt for at
fortælle at du gør som du skal :) Jeg gør nemlig også som der står i
manualen og har også hentet den sidste nye version og hos mig fungere
det fint.

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : Timo J

Dato : 28-04-04 20:24

Det skulle ikke undre mig at det var der fejlen ligger der, eg en driver der
ikke er kompatibel med win98, men med nyere versioner..

Evt. kan det også skyldes at dit win98 ikke er opdateret helt... ellers har
jeg ingen idé

--
Venligst / Best Regards

Timo Jattu

Scandinavian Diving Import
WWW.S-D-I.DK
WWW.SPEARFISHING.DK - WWW.FREEDIVING.DK
WWW.UW-RUGBY.DK - WWW.SCUBADIVER:DK

Fra : Johnny Christensen

Dato : 29-04-04 04:52

Hvis computeren du prøver at overføre data til er en laptop. Så er den
ofte isoleret for godt, til at forbindelsen memo mouse -> laptop
fungerer ordentligt. Løsningen er at du tager ved en af metal skruerne
som du spænder stikket fast med på laptoppen, samtidig med at du
betjener din memo mouse / dykkercomputer. Der vil så gå en ultrasvag
strøm gennem dig, og forbindelsen virker nu.

Det var i hvert fald tilfældet for nogle år siden da jeg selv
arbejdede med uwatec, måske er problemet stadigt det samme.

JZC