Gode dykkererfaringer fra Filippinerne har~
Fra : Trust Camping

Dato : 19-04-04 17:48

Fem gange har vi været på en cirka seks ugers dykkerferie på Filippinerne,
så vi kender landet, folket og dykkermulighederne godt. Rejsen dertil er
dyr. Men selve opholdet kan gøres utroligt billigt, hvis dette er målet.
Absolut fremragende dykning! Mange dykkersteder med fin sigtbarhed.
Der findes mange gode dykkercentra, flere med danske
dykkerguider/-instruktører.
Vi kan give en masse informationer vedr.rejsearrangør, dykkersteder, billige
og gode resorts som v kender etc.

Nu vil vi tage en apuse fra Filippinerne, og planlægger derfor en tur til en
af øerne på Maladiverne.
Målet er naturligvis: de bedste dykkersteder,- at se den imponerende manta,
hajer, hammerhajer m.m..
Hvem har gode forslag, god råd? Hvilken ø, hvilket resort?
Er der også gode dykkermuligheder for de noget mindre erfarne?
Hvilken rejsearrangør har I gode erfaringer med etc.

KRT Petersen

Fra : Martin Andersen

Dato : 19-04-04 20:56

Jeg er blevet lidt nysgerrig efter jeg netop selv er kommet hjem
fra en ferie i filippinerne (14 dage siden) Hvor har du været på
filippinerne og dykke og hvilket center brugte du som operatør ?

Mvh Martin