Apex regulator
Fra : ole nielsen

Dato : 11-04-04 11:37

Hej Gruppe,

Jeg har en Apec TX40 regulator som seriøst trænger et eftersyn. Er der en
eller flere der kan anbefale en forretning der kan servicerer den
ordentligt. Det er jo et kært barn.

mvh.
Ole

Fra : Søren Arnvig

Dato : 11-04-04 11:45

"ole nielsen" <olepunktumnielsen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
der en
> eller flere der kan anbefale en forretning der kan servicerer den

På Sjælland: www.esadyk.dk i Roskilde

Godt og til en rimelig pris

Søren Arnvig

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 11-04-04 12:07

www.scubagear.dk

Fra : Lars Schmidt

Dato : 11-04-04 18:01

Hej.

Prøv evt. Claus Drecher i Kolding.

Mvh

Lars

Fra : Morten Reindel

Dato : 22-04-04 12:48

Jeg ville foreslå Søsport Import i Århus ved André Sadler. Han er
importør af Apeks og er absolut professionel. Silkeborgvej 232,
86155521.

Fra : Johnny Hyden

Dato : 23-04-04 23:37