Klub i Århus
Fra : MD

Dato : 09-04-04 16:49

Hej.

Jeg har en god kammerat som læser i Århus. Han er interesseret i at tage et
certifikat, og jeg har anbefalet ham et CMAS - betragtet ud fra hans
pengepung, og så mener jeg også at det er mere socialt at tage det i en klub
hvor der oftest undervises i CMAS og hvor man hurtigere får dykkermakkere...

Er der nogen der kender nogle klubber i Århus?

Jeg er selv medlem (bestyrelse) i Dråben Svendborg - men kender ikke rigtig
nogen i Århus. Jeg ved de har en studenterdykkerklub. Men det er PADI og der
er vidst nok venteliste... (har jeg fået af vide).

Inden jeg får tæsk skal jeg lige huske og sige, at jeg selv startede med et
PADI OW og derfra fik CMAS ** og jeg har intet at udsætte på PADI - bortset
fra prisen.

Mvh Morten D

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 09-04-04 17:06

"MD" <dalmoseFJERNDETTE@idraet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender nogle klubber i Århus?

Biodyk?

Fra : Asger Nybo Larsen

Dato : 12-04-04 15:19

Han kunne jo prøve at kontakte www.aqua-quick.dk . Vi er dog lige startet på
vores årlige CMAS** kursus, så vi er først klar med næste kursus efter
nytår.
Jeg vil dog lige skynde mig at indskyde at vi er en åben klub. Så hvis han
erhverver sig et PADI-bevis, skal han også være velkommen hos os.

Muh. Asger, Aqua-Quick