TV2 sporten i går 7/4
Fra : Andre

Dato : 08-04-04 13:13

Da jeg skiftede kanal i går aftes så jeg afslutningen af de sene sporten
nyheder på Tv2. De viste billeder fra Kattegat Centeret i Grenå med en
kvinde, hvad gik det ud på ??? Så kun ca. 10 sek.

Har forsøgt at finde indslaget på deres hjemmeside med uden held.

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 08-04-04 14:00

Okay, jeg så ca. 15 sek., og fangede at det gik ud på, at afsløre en
undervandsplanche der sammenligner den hastighed som hhv. hajer og dykkere
svømmer med.
De nævnte noget om at en Barracuda blev lidt for nærgående, men det var vist
bare snak.

Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Andre

Dato : 08-04-04 15:23

> [...]
> svømmer med.
> De nævnte noget om at en Barracuda blev lidt for nærgående, men det var

Så var der åbenbart ikke det helt vilde i det. (Hende der stod i våddragt og
rystede håret så ellers rimelig ud....)

Fra : dpl

Dato : 08-04-04 15:43

Hollandsk mestersvømmer... *smil*
Dorthe

Fra : Michael Hansen

Dato : 09-04-04 15:02

Hej der

Hørte noget om at der skulle være en slags "adventureløb" på Djursland
hvor de bla. skulle natsnorkle i oceanarietanken i badetøj...

Ja det må være en røver, for det er så godt som umuligt (fysisk) at
komme ind i de akvarier hvor der er barracudaer. Men det lyder da
sikkert farligt når det bliver sagt på TV

/Michael