Vrag i Norge
Fra : Niels

Dato : 07-04-04 12:19

Hejsa, vi er en lille flok dykkere, der tager en tur til Norge her i
april, Egernsund for at være helt præcis.

Hvor er de bedste steder at dykke i området, helst vrag mm. Vi har båd
med, og er også villige til at køre lidt efter det.

Positioner links med mere er meget velkomne.

Mvh. Niels

Fra : Niels

Dato : 07-04-04 12:49

Niels wrote:

> [...]
> med, og er også villige til at køre lidt efter det.
>
> Positioner links med mere er meget velkomne.

Jeg har prøvet om jeg kan poste i no.fritid.dykking, men jeg kan ikke
finde en server der vil lade mig gøre det.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe med det?

Mvh. Niels

Fra : Henrik Manley

Dato : 07-04-04 21:56

news.bends.dk

Fra : Vidar

Dato : 07-04-04 13:14

"Niels" <niels.Supermand.jensen@bpanet.ikke.dk> skrev i melding
> [...]
> med, og er også villige til at køre lidt efter det.
>
> Positioner links med mere er meget velkomne.

Hei !

Ta kontakt med Egersund Dykkerklubb, så får du sikkert den info du trenger
http://www.egersund-dykkeklubb.no/

Vidar

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 07-04-04 13:25

> Hejsa, vi er en lille flok dykkere, der tager en tur til Norge her i
> april, Egernsund for at være helt præcis.

Der ligger Landan som ligger i sejlafstand fra egersund, jeg har ikke lige
positionen. Ellers er der jo Gudrun i flekkefjord som så vidt jeg husker
ligger 40km syd for Egersund. Men ellers er der jo bare et flot landskab og
dyreliv under vandet.

Fra : Rikard

Dato : 09-04-04 10:50

http://groups.msn.com/EgersundDykkeklubb/dykkeplasseregersund.msnw
Her er en link til bra dykkepasser i Egersundsområdet, vi har "mange" vrak,
men siden vi ligger ubeskyttet for nordsjøen er det for det meste brutt ned,
men vi har som sagt "landan" KART: 58*22,65'N 6*2,82'Ø som er en lasteskute
som gikk ned i 1953 og ligger rett opp og ned på sandbunn 42m.
rikard