Billig tørdragt
Fra : Troels F. Smit

Dato : 04-04-04 11:27

Hejsa,

jeg har hørt at BARE tørdragter skulle være et mærke hvor man får meget
tørdragt for pengene. Er der nogen som har en mening om dette, og evt.
ved hvor man kan købe sådan en online ?
Hvorfor er det lige at alle danske dykkerbutikker fører "Northern Diver"
er det nogle gode suits ?
(Diveinn har ikke noget særligt at byde på under dry suits synes jeg).

--
Mvh.
Troels Smit

Fra : Henrik

Dato : 04-04-04 11:46

> jeg har hørt at BARE tørdragter skulle være et mærke hvor man får meget
> tørdragt for pengene. Er der nogen som har en mening om dette, og evt.
Hejsa.

Har haft en BARE ATR Light, en glimrende dragt, mit problem var bare at jeg
var lidt for optimistisk omkring størelsen, så den var lige en smugle for
lille, men ellers havde jeg gode erfaringer med den, let at håntere og let
at betjene, til en fornuftig pris. Eneste problem er at deres neopren fødder
er umanerlig brede, det er jo rart nok, men kan give problemere i forhold
til visse finne typer.
> ved hvor man kan købe sådan en online ?
Aquasyd er et godt bud
http://www.aquashoppen.dk/acatalog/index.html

Hilsen Henrik

Fra : Morten Holst

Dato : 04-04-04 13:53

Hej Troels.

Jeg kan godt nok ikke finde Nogle BARE Suits menpriserne er rimelige synes
jeg...

http://www.scubadirect.dk

Mvh.
Morten Holst

Fra : uw

Dato : 04-04-04 15:27

Hej Troels.
Kiggede også på "Bare" en overgang, men synes at deres samlinger var for
dårlige. Men jeg kan selvfølgelig havde været uheldig og set på
"mandags-udgaver". Har set at der lige er kommet en ny model -forhåbentlig
bedre kvalitet.
mvh
UW

Fra : Michael Ulstrup

Dato : 04-04-04 19:34

> [...]
> er det nogle gode suits ?
> (Diveinn har ikke noget særligt at byde på under dry suits synes jeg).

Hej Trolels.

I efteråret 2003, var jeg hele markedet igennem, hvad tørdragte angår. Var i
en Bare oppe hos Aquatic, fin dragt, men enorm stiv og dårlig pasform, efter
min mening. (og jeg er vist standard størrelse).

Jeg er endt med en O´three MSF500tb, og den er jeg super glad for, samtidig
fik jeg en god service hos den danske forhandler.

Dragten er med neoprene manchetter, i hals og ved hænder, med gode syninger.
En smidig neoprene. og prisen er fair, ca. 6500kr.

www.othree.co.uk der kan du se modellerne, og den danske forhandler er
Greisen.

Håber dette kan hjælpe dig lidt på vej! - Har du spørgsmål, er du vekommen
til at spørge!

Med venlig hilsen
Michael Ulstrup | Dykkerklubben Nuser.

Fra : Tom Christiansen

Dato : 06-04-04 15:41

Hej Troels
Jeg har lige købt en O`THREE 2 mm neoprendragt hos Greisen Grej den er super
god, har en meget fin finish
og er meget let at komme i og ud af, den er super varm og flexibel i forhold
til min gamle trilaminat dragt.

Mvh Tom Christiansen

Fra : Asger Nybo Larsen

Dato : 12-04-04 15:04

Hej Ng.

Jeg har haft en Bare D6 med syede samlinger. Efter ca. 8 mdr. dykning blev
den utæt i skridtet. Dragten blev lappet. Et par dyk senere var den gal i
siden. Butikken valgte herefter at bytte den. Nu har jeg en nyere model D6
med limede og tapede samlinger. Der har ingen problemer været med den. Men
som andre skriver har den umanerlige store fødder. Det er ret træls, for du
skal sikkert ud og investere i et par nye finner.
Mvh. Asger