Kendskab til Air365?
Fra : Henning

Dato : 31-03-04 15:52

Ment lidt som en "protest" fordi de ikke svarer på mails stilet til
deres info-adresse

Kender nogen til klubben og kan anbefale den? Er den lige så aktiv,
som den giver udtryk for på webben (www.air365.dk) eller er der kun
tale om et par entusiastiske web-mastere

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Thomas VJ

Dato : 31-03-04 17:35

"Henning" <nomail@all.invalid> wrote in message
> [...]
> som den giver udtryk for på webben (www.air365.dk) eller er der kun
> tale om et par entusiastiske web-mastere

Hej Henning,

air365 er bestemt aktiv - Hvorfor der ikke lige er blevet svaret på din
e-mail ved jeg ikke, men jeg sender lige en mail til rette vedkommende. Jeg
kan også klart anbefale klubben, men jeg er nok en smule inhabil, da jeg
selv er medlem af klubben

mvh,
Thomas

Fra : Henning

Dato : 31-03-04 17:48

On Wed, 31 Mar 2004 18:35:11 +0200, "Thomas VJ"
<forkertadresse@nowhere.uni> wrote:

> [...]
>kan også klart anbefale klubben, men jeg er nok en smule inhabil, da jeg

Jeg havde egentlig også regnet med I var aktive Er der generelt
nogen til stede på klubaftenerne (tirsdag/fredag), eller skal der
ringes i forvejen for at være sikker?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Peter Kjær

Dato : 31-03-04 19:53

> Jeg havde egentlig også regnet med I var aktive Er der generelt
> nogen til stede på klubaftenerne (tirsdag/fredag), eller skal der
> ringes i forvejen for at være sikker?

Hej Henning,

Ja jeg er endnu en af de "inhabile" er nemlig også medlem.

Der er altid nogen i klubben til klubaften som er tirsdag fra kl 19.00 - ?

--
Ses,
Peter

Fra : Henning

Dato : 31-03-04 23:45

On Wed, 31 Mar 2004 20:52:45 +0200, "Peter Kjær" <Peter@@dacor.dk>
wrote:

>Hej Henning,
>
>Ja jeg er endnu en af de "inhabile" er nemlig også medlem.
>
>Der er altid nogen i klubben til klubaften som er tirsdag fra kl 19.00 - ?

Dvs. ikke fredag? Syntes ellers det stod et sted på siden.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Peter Kjær

Dato : 01-04-04 15:58

> Dvs. ikke fredag? Syntes ellers det stod et sted på siden.

Nej ikke fast ihvertfald. Det var fra dengang vi havde svømmehalstid fredag
hvor en del ofte tog i klubben bagefter, men vi har fået det rettet på
hjemmesiden nu.

Ses,
Peter