Ny rem/holder til Uwatec divetimer.
Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 18-03-04 16:46

Hej

For en ven skal jeg undersøge hvor man kan
købe en ny rem/holder til en Uwatec-divetimer.
(se evt. billede her: http://www.divein.dk/uwatec.bmp )

Kan nogen her hjælpe?

Claus Grell Hansen
http://divein.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 23-03-04 12:31

> For en ven skal jeg undersøge hvor man kan
> købe en ny rem/holder til en Uwatec-divetimer.
> (se evt. billede her: http://www.divein.dk/uwatec.bmp )
>
> Kan nogen her hjælpe?

Hej Claus

Jeg ved at det er lagervare hos Søsports import.

www.sosport.dk

Holm

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 23-03-04 13:23

"Claus Grell Hansen" <nospam@acone.dk> skrev i en meddelelse
> For en ven skal jeg undersøge hvor man kan
> købe en ny rem/holder til en Uwatec-divetimer.
> (se evt. billede her: http://www.divein.dk/uwatec.bmp )

Hej Claus,
Hvis du i forvejen har en holder, kan du købe noget elastiksnor, stikke 4
huller og bruge det som rem i stedet. Det strammer sig selv op når din dragt
bliver presset sammen og det er hurtigt og billgt at udskifte når det går i
stykker.

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 24-03-04 12:15

Takker for hjælpen