MS Windows
briani 27239
Spore hvor man har surfet på internet ?
Fra : Sam

Dato : 29-04-04 22:00

Hejsa,

Jeg har Win 2K, bruger Internet Explorer 6 når surfer på Internet. Ville
spørge om det er muligt i Win2K eller Explorer at spore hvor man har surfet?

MVH Sam

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 29-04-04 22:13

Sam wrote:
> Hejsa,
>
> Jeg har Win 2K, bruger Internet Explorer 6 når surfer på Internet.
> Ville spørge om det er muligt i Win2K eller Explorer at spore hvor
> man har surfet?

Kig i
C:\Documentes and Settings\brugernavn\ Lokale indstillinger\Oversigt
C:\Documentes and Settings\brugernavn\ Lokale indstillinger\Temporary
Internet Files

Der kan man ofte se en del. Mener at du skal kunne se skjulte filer og
mapper.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Sam

Dato : 29-04-04 22:47

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev ...

> Mener at du skal kunne se skjulte filer og mapper.

Ja, jeg ville sige hvor man har surfet og hvad og hvor bliver de gemt.

Det er faktisk, min søn på 14 år surfer tit på Internet, nogle gang surfer
han på de sider han ikke må. Vi har altid problemer med vores PC, når vi
starter computeren kommer der mange pop-up vindue til nogle sex-webside.
Selvom vi sletter alle de filer, kommer de igen. Det er meget pinligt nå min
datter på 7 år ville spille med computeren.

Ved du det hvad skal man gøre så sådan en sider ikke gemmes på harddisk,
eller hvordan kan man slette dem, så de ikke kommer igen.

MVH Sam

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-04 22:52

"Sam" <sam_cph2300@yahoo.com> skrev :

>Ved du det hvad skal man gøre så sådan en sider ikke gemmes på harddisk,
>eller hvordan kan man slette dem, så de ikke kommer igen.

Hvis du bruger Internet Explorer, så sættes det under
Internetindstillinger => Avanceret, hvor man kan sætte IE til at
slette midlertidge internetfiler når IE lukkes.

Men det løser næppe problemet med div. popupvinduer.

http://www.spywarefri.dk er der flere gode råd til, hvordan
man undgår den slags.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålene
hører hjemme og svar herpå bringes.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?