Outlook 2003 og IMAP
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 29-04-04 06:45

Hej

Jeg har en Outlook 2003 kørende på et par pc'ere, som begge connecter
til en almindelig IMAP server (linux, e-smith). Der er tilsyneladende
noget funktionalitet, der går tabt, når man ikke bruger Outlook sammen
med en regulær Exchange, men måske er der alligevel en løsnin.

- Jeg har været vant til (fra en exchange) at få en reminder, når der
kommer en ny mail, i form af en lille slags animation i tray, hvor
afsender samt emnet fra mailen bliver vist. Sammen med min IMAP vises
der kun et lille brev. Løsning?

- Sammen med exchange kan man markere mails med f.eks. et rødt flag,
og derefter bliver der lagt en kopi af mailen i mappen 'Til
opfølgning' indtil man fjerner det røde flag. Det kan min IMAP ikke
klare. Løsning?

- Jeg har brug for at dele en kalender imellem to profiler i min
Outlook. Jeg har læst adskillige tutorials på nettet, men er faktisk
ikke kommet videre. Jeg kan tilsyneladende ikke dele kalenderen fra
den ene profil. Løsning?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk