Internet butik
Fra : Dan Tidemann

Dato : 29-04-04 14:18

Jeg skal indledningsvis beklage, hvis jeg er havnet i den forkerte NG, men
vover alligevel det ene ben!

Er der nogen der kender til en fornuftig WebShop, der kan tilpasses og
implementeres på egen server, og som ikke skal kunne håndtere betaling, da
alle har 30 dages kredit?

Shoppen må meget gerne være på dansk, så jeg er fri for at oversætte alle
meddelelser mv., men det er naturligvis ingen betingelse.

Den skal helst fungere med en Access database, og gerne med mulighed for
Internet administration.

Jeg har haft købt og tilpasset StoreBoot, men er ikke helt tilfreds, så den
er aldrig kommet i gang.

På forhånd tak!

Dan

Fra : !nFeRnO

Dato : 29-04-04 18:47

se evt her http://ebberup.dk/webshop/index.asp

Fra : Martin Schyth

Dato : 30-04-04 12:09

www.ecommerce.com

Godt nok på engelsk, men en udemærket shopløsning...

/Martin