LiteOn 12x/10x/32x med Burn-proof til 999 ~
Fra : Thomas

Dato : 30-04-01 13:57

Er der nogle der har erfaringer med denne brænder?

Er den lige så stabil og sikker som en Plextor PlexWriter 12x/10x/32x med
Burn-proof som er cirka dobbelt så dyr?

Fra : Kim Norskov

Dato : 30-04-01 14:01

On Mon, 30 Apr 2001 14:56:44 +0200, "Thomas" <thg@klog.dk> wrote:

>Er der nogle der har erfaringer med denne brænder?
>
>Er den lige så stabil og sikker som en Plextor PlexWriter 12x/10x/32x med
>Burn-proof som er cirka dobbelt så dyr?

Jeg købte en for et par måneder siden, da den kostede kr. 1.399,-
(&#¤%¤¤#/¤#&())!!!!)..........

Den fungerer perfekt.......sikker, stabil og hurtig. Lur mig, om ikke
det er et Plextor værk, som sidder i den ....??

Kim.

Fra : Devast8or

Dato : 30-04-01 16:22

Nogle af deres ældre modeller er Ricoh, men med denne her ved jeg ikke
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_cd-writer_tech_2.shtml#Lite-On

Devast8or

Btw. Jeg har næsten lige købt den selv og den lader til at virke fint

--
Spamfilter activated

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 01-05-01 20:06

Det tvivler jeg på, men det er nok Sanyo indmad hvilket også er
tilfældet i Plextor. Plextor modificerer det vist blot lidt...

Mvh. Brian

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-05-01 13:23

Hej Brian

Jeg mener også at LiteOn er baseret på Sanyo's dele.

Plextors drev er samlet i Polen (!), og er baseret på Sanyo's komponenter,
løbeværk, chips mm, men Plextor designer selv elektronikken.

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Felis

Dato : 30-04-01 14:05

Hvor har du set den henne ???

/ Felis

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 30-04-01 14:38

Han kan have set den her:

http://www.datatel.dk/

Mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 650 vitser!!!)

Fra : martin martin

Dato : 30-04-01 14:56

Thomas skrev:
> Er der nogle der har erfaringer med denne brænder?
>
> Er den lige så stabil og sikker som en Plextor PlexWriter 12x/10x/32x med
> Burn-proof som er cirka dobbelt så dyr?

LiteOn har også Burn-proof ifølge Liteons officielle hjemmeside!

Jeg har selv lige bestilt denne brænder i dag...

Venlig hilsen martin madsen

Fra : TRW

Dato : 30-04-01 17:17

> Er der nogle der har erfaringer med denne brænder?

Jeg har en.
Købe den.
Aldrig problemer.

MVH
TRW

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 30-04-01 18:35

> Er der nogle der har erfaringer med denne brænder?
>
> Er den lige så stabil og sikker som en Plextor PlexWriter 12x/10x/32x med
> Burn-proof som er cirka dobbelt så dyr?

kommer der slet ingen negative kommentarer?? hvis ikke så skal jeg da vist
have sådan en fætter

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 30-04-01 20:24

"Dennis Thode Nielsen" <thode@thode.dk> skrev i en meddelelse

> kommer der slet ingen negative kommentarer?? hvis ikke så skal jeg da vist
> have sådan en fætter

og hvad med overburne....nogen der ved det

Fra : Karsten Andersen

Dato : 01-05-01 00:52

Mon, 30 Apr 2001 21:23:54 +0200, skrev Dennis Thode Nielsen, på 25
linier, i <9cke5i$1ja6$1@news.cybercity.dk>, :

>og hvad med overburne....nogen der ved det

Nero siger nej. men om det så passer ved jeg ikke

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 01-05-01 09:16

> Nero siger nej. men om det så passer ved jeg ikke

det er altså ikke en af disse:

http://www.liteonit.com.tw/cdrwdrv/faq.htm#Q17

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : NISC

Dato : 02-05-01 09:57

On Tue, 01 May 2001 01:51:37 +0200, Karsten Andersen <karsten@jyde.dk>
wrote:

>Mon, 30 Apr 2001 21:23:54 +0200, skrev Dennis Thode Nielsen, på 25
>linier, i <9cke5i$1ja6$1@news.cybercity.dk>, :

>Nero siger nej. men om det så passer ved jeg ikke
I følge oversigten i CloneCD 3009, er det ikke en "Burn proof" teknik
som Clone CD understøtter. Desværre markeret med rødt, hvilket betyder
at Clone heller ikke kommer til det i fremtiden......
Et pr af de andre "Piratmærker" -Lifetec, medion... har slet ikke
burn-proof, eller har de ?

nisc

Fra : Thumb

Dato : 01-05-01 07:53

> [...]

>Er der nogle der har erfaringer med denne brænder?
>
>Er den lige så stabil og sikker som en Plextor PlexWriter 12x/10x/32x med

læs anmeldelse her:
http://www.rojakpot.com/Reviews/Lite-On_121032/Lite-On_121032_01.htm

efter sigende har Creative et LiteOn indeni.

mvh

John

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 01-05-01 11:14

> læs anmeldelse her:
> http://www.rojakpot.com/Reviews/Lite-On_121032/Lite-On_121032_01.htm
>
> efter sigende har Creative et LiteOn indeni.

ser jo ganske ok ud....nogen der ved præcist hvad der ligger indeni den??

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 01-05-01 13:50

On Mon, 30 Apr 2001 14:56:44 +0200, "Thomas" <thg@klog.dk> wrote:

>Er den lige så stabil og sikker som en Plextor PlexWriter 12x/10x/32x med

Det skulle være et Plextor "under cover". Har installeret et hos en
kollega, og det virker lisså godt som mit Plextor 1210A

Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk
ICQ#: 9178476

Fra : Lars Dahl

Dato : 01-05-01 20:45

Den omtalte liteon brænder svarer 100 % til min Memorex brænder.. Både
udenpå og inden i...(bortset fra det lille memorex/loiteon mærke) Tro
mig... Jeg har tjekket...

Der har aldrig været noget med hverken min liteon eller min memorex så...
Bare gå ud og køb...

(Jeg gav 1400 for memorex'en incl 50 CD'ere)

Mvh Lars Dahl

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 02-05-01 10:46

> Er der nogle der har erfaringer med denne brænder?
>
> Er den lige så stabil og sikker som en Plextor PlexWriter 12x/10x/32x med
> Burn-proof som er cirka dobbelt så dyr?

Efter at have læst denne tråd, bestemte jeg mig for at købe en LiteOn. Den
kører kanont. Jeg har fik dog et lille problem, da jeg ville prøve at
kopiere nogle filer fra cd-rom drevet, kom Nero op med at "adgang nægtet"
den brændte dog cd´en men jeg kunne ikke læse filerne bagefter. Nogen der
ved noget???