Word el. Excel doc i html?
Fra : Bent

Dato : 30-04-01 12:30

Hej Ng

Jeg skal lave en html side, hvor man kan åbne et word eller Excel dokoment
fra browseren på et intranet.
Hvordan gør jeg mon det?
Håber i kan hjælpe

Mvh Bent

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 30-04-01 14:04

Bent wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hvordan gør jeg mon det?

Link blot direkte til dokumentet:

Hvis brugeren har Office og IE på sin PC vil dokumentet blive åbnet direkte i
browseren.

Håber det var det du mente?

Mvh
Jonas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-04-01 14:07

"Jonas Astrup - html.dk" wrote:

> Hvis brugeren har Office og IE på sin PC vil dokumentet blive åbnet direkte i
> browseren.

Hvis han vel og mærke bruger internet explorer.

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 30-04-01 14:48

Lars Hoffmann wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hvis han vel og mærke bruger internet explorer.

Naturligvis - det skrev jeg jo også.

(IE = Internet Explorer)

Mvh
Jonas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-04-01 15:40

"Jonas Astrup - html.dk" wrote:

> Naturligvis - det skrev jeg jo også.

Ja fedt, det er mig der var blind

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-01 14:13

Mon, 30 Apr 2001 13:29:43 +0200, skrev "Bent" <bent@leesign.dk>:

>Jeg skal lave en html side, hvor man kan åbne et word eller Excel dokoment
>fra browseren på et intranet.

Det er bare, at lave et normalt link <a
href="regnskab.xls">Regnskab</a> og tilsvarende med *.doc.

Har brugeren så Word eller Excell installeret, så vil den åbne deri
(medmindre, der er lavet om på Windowsopsætningen).

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Martin

Dato : 30-04-01 18:32

On Mon, 30 Apr 2001 13:29:43 +0200, "Bent" <bent@leesign.dk> wrote:

>Hej Ng
>
>Jeg skal lave en html side, hvor man kan åbne et word eller Excel dokoment
> [...]

I excel 97 er der noget der hedder export til HTML, det bliver faktisk
et godt resultat...

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com