tabel problemer...
Fra : Martin

Dato : 30-04-01 12:25

Jeg har en menu hvor det første skal stå i toppen..
også helt nede i bunden vil jeg gerne have noget mere tekst...

fx..

FORSIDE   Menu1 Menu1 Menu1
Menu 2 |
Menu 2 |
Menu 2 |
Menu 2 |
Menu 2 |

tekst |

Det er så teksten der skal stå dernede...
jeg har prøvet med <div valign="bottom"> men næ nej...
og heller ik <div align="bottom"> virker...

Det virker heller ik med css fx .nederst {vertical-align: bottom;}
Dette angiver jeg i td tagget valign="top"

Hvordan kan man gøre det ?

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-04-01 12:31

Martin <martini@mailme.dk> wrote in
<nriqet4nsnm3l51ujq9srke7j394l2m6la@4ax.com>:

>Jeg har en menu hvor det første skal stå i toppen..
>også helt nede i bunden vil jeg gerne have noget mere tekst...

kan du ikke bare splitte cellen op i to ?

--
I wrote to George W. Bush - you should do the same.
http://stocholm.dk/emailgeorgewbush.asp

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk