far cry level cooler
Fra : Saitek

Dato : 13-04-04 21:22

Kan ikke finde ud. Jeg har oversvømmet mutagenrummet og er kommet gennem
skakten i loftet og har mødt Valerie.

Men nu kan jeg ikke komme videre, kan ikke finde en vej ud. I rummet med
valerie (et halvt oversvømmet rum med 2 døre, kan jeg kun komme gennem den,
hvor jeg også kom ind og der er ingen vej ud den vej. Valerie ser heller
ikke ud til at ville den ved ud.

Nogen forslag? Sidder her og tuder.

Fra : Peter T.

Dato : 14-04-04 19:43

Saitek wrote:

> Nogen forslag? Sidder her og tuder.

Der er gået noget galt hos dig. Når du møder Valerie, er hun i ildkamp med
to mutagens, som du skal skyde. Når de er skudt skifter spillet til
filmsekvens, hvor din mand kontakter Doyle. Når det er sket, så skulle du
gerne hoppe videre til næste level, da dit møde med Valerie er afslutningen
på cooler-levelet.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-04-04 20:40

> [...]
> filmsekvens, hvor din mand kontakter Doyle. Når det er sket, så skulle du
> gerne hoppe videre til næste level, da dit møde med Valerie er

jeg prøvede i en af banerne hvor man skal sprænge et armory i luften at jeg
ikke kunne åbne døren derind - efter et hav af replays loadede jeg en bane
tilbage og døren åbnede sig da jeg nåede til den igen?!... prøv evt at loade
sidste savegame før det du er ved nu... der er nok lidt bugs i det store
spil der trænger til at blive rettet.... ellers et fantastisk spil.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : -= Dawebman.DK =-

Dato : 14-04-04 22:43

Er færdig med det.. sidste kapital er " Volcano"... ret hæftig kamp til
sidst!... men ellers er det nr 1 af alle de first shooter jeg er har
prøvet!.

Dawebman.

Fra : Saitek

Dato : 14-04-04 22:52

Nå, ja, tak for hjælpen.

Regnede også ud at det måtte være en bug da jeg fandt flere på nettet der
havde det problem. der skete ikke rigtig noget her et par dage.

Har skudt de to mutagens, men de var ikke i samme rum som Valerie. For at
komme til næste map måtte jeg downloade en trainer der tillod at jeg
begyndte på næste map (navn boat) hvor jeg så kun havde en machete, men det
var ok.

Men tak igen. Var da virkelig lost. lol

Snyder ellers ikke, det ville være synd for spillet, (gælder nu alle spil)
det skal være svært. Fed map den der Boat. Fedt spil, virkelig godt! Og
fantastisk flot, men krævende for grafikkortet.

Nu skulle man da lige have det nye Gforce6800 kort, og så højeste opløsning,
det kan stadig give 60 fps med det kort. Men alle andre, suk! 9800xt får
30fps ved højeste, men man behøver jo heller ikke mere end 1024 eller måske
800*600