Big Brother i Tyskland
Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-04-01 11:16

Zappede lidt på TV i lørdags og endte på Big Broter (RTL) hvor jeg
opdagede de har en mandlig kørestolsbruger i BB-huset. Nu mangler vi
bare en kørestolsbruger deltager i Survivor eller Robinson *GG*
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Lotte-m

Dato : 30-04-01 13:21

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev

> Nu mangler vi
> bare en kørestolsbruger deltager i Survivor eller Robinson *GG*

Det må være noget for Leonard - han vist samler på
grænseoverskridende oplevelser

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Leonard

Dato : 30-04-01 21:17

"Lotte-m" <lotte_m@mail1.stofanet.dk> skrev:

>Det må være noget for Leonard - han vist samler på
>grænseoverskridende oplevelser

Kald mig bare en tøsedreng, men jeg har altså mit liv for kært til at
deltage i den slags.
--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i Paraplegikerkredsen
Brug tilgængelighedsbasen på http://paraplegi.dk/

Fra : Ulla og Mike

Dato : 30-04-01 21:22

Karsten Jensen skrev
Nu mangler vi
> bare en kørestolsbruger deltager i Survivor eller Robinson *GG*

Må vi foreslå Kaj--ham er der ingen der kan slå ud, han blir' ved med at
komme tilbage.(heldigvis)

--

Hej fra Ulla
OG Mand.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 30-04-01 21:34

Ulla og Mike skrev:

>Må vi foreslå Kaj--ham er der ingen der kan slå ud, han blir' ved med at
>komme tilbage.(heldigvis)

Det lyder som én af de tumlinge, man kunne få i min barndom.
De havde røven fuld af bly, og ligegyldigt hvad man gjorde, endte de
med hovedet opad.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.