Problemer med dropdown-menu
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 29-04-01 21:07

På min hjemmeside på http://stocholm.dk/emailgeorgewbush.asp har jeg en
formular, som i princippet kan bruges til at sende mig en email. På siden
har jeg en dropdown-menu, hvori man kan vælge sit land - men jeg har fået at
vide fra en NN4.76-bruger, at man ikke kan vælge værdierne i menuen. Da NN
desværre ikke lader sig installere på min PC, kan jeg ikke teste det (måske
skyldes det, at jeg har NN6 installeret).

Anyway ... kan I fortælle mig, hvad der er galt ?

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 29-04-01 21:25

usenet@stocholm.dk (Jesper Stocholm) wrote in
<Xns9092E0B2B7B7Fspamstocholmdk@192.38.208.81>:

> [...]
>teste det (måske skyldes det, at jeg har NN6 installeret).
>
>Anyway ... kan I fortælle mig, hvad der er galt ?

btw ... til de af jer, der måtte afprøve formularen - vil I ikke inkludere
"clientside" i navne-feltet - så jeg kan kende jer fra de andre ...

--
I wrote to George W. Bush - you should do the same.
http://stocholm.dk/emailgeorgewwbush.asp

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 29-04-01 21:32

<Xns9092E3D5CCC3Espamstocholmdk@192.38.208.81>:

>usenet@stocholm.dk (Jesper Stocholm) wrote in
><Xns9092E0B2B7B7Fspamstocholmdk@192.38.208.81>:

ja ... jeg ved squ ikke, hvor min hjerne er ... det er self. "html".