HPOV java ito-agent
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 29-04-01 20:44

Jeg har et MS Dos batch script der starter HP VantagePoint Java
Console. Dette script ender med at kalde '%START% .\jre1.3\bin\%JAVA%
-mx60m com.hp.ov.it.ui.OvEmbApplet initial_node=%ITOSERVER%
user=%USER% trace=%TRACE%'. Tidligere er CLASSPATH sat til '.\ito_op.jar'.

Desværre er min viden om java (også) mangelfuld/manglende. Hvordan får
jeg sådan en tingest til at køre på min FreeBSD-boks?

Jeg prøvede at smide følgende i en html-side og kalde siden med
Navigator:

<applet archive="ito_op.jar" code=com.hp.ov.it.ui.OvEmbApplet width=4 height=4>
<param name=initial_node value="navnet-på-min-hpov-server">
</applet>,

men det brød den sig ikke om (Applet com.hp.ov.it.ui.OvEmbApplet
error: java.lang.NoClassDefFoundError: javax/swing/JApplet).

Er jar-filer de samme i MS DOS/Windows som på unix? Nogen, der kører
agenten (eller en tilsvarende) på unix?

På forhånd tak.

Venlig hilsen,

-- Ole