Leje af flyttebiler
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 28-04-04 15:44

Ved ikke om det er helt off topic, men det har da noget med hus at gøre, så
jeg prøver, ved ikke helt hvor jeg ellers skal prøve.

Vi skal flytte her midt i juli fra lejlighed (Aalborg) til hus (Hobro) og
ville høre om nogen vidste hvor man kunne leje en flyttebil. Flyttefirmaer
må kun leje bil ud med min. 1 person. Men da vi har både lastbil chaufføre
og mekanikerer med stort kørekort i familien ville vi gerne spare de penge.
Nogen der kender nogen flyttebilsudlejningsfirmaer i nærheden, eller hvad
man skal søge på for at finde adresser på nogen.

Mvh. Brian

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 28-04-04 17:24

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@mail1.stofanet.dkREMOVETHIS> skrev i en
meddelelse news:408fb528$0$11560$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]

> Nogen der kender nogen flyttebilsudlejningsfirmaer i nærheden, eller hvad
> man skal søge på for at finde adresser på nogen.

*GOOGLE er din ven prøv og skrive biludlejning aalborg i søgefeltet.

MVH
Henrik

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 28-04-04 18:30

> [...]

> Nogen der kender nogen flyttebilsudlejningsfirmaer i nærheden, eller hvad
> man skal søge på for at finde adresser på nogen.

Da jeg flyttede fra Herning til Struer lejede jeg en rigtig dejlig Ford
Transit (varevogn) hos Shell - den kan fyldes godt op, hvis man pakker
hensigtsmæssigt i flyttekasser - og den er behagelig og køre i.

Mvh. Janni

Fra : René Larsen

Dato : 28-04-04 18:53

Da vi flyttede for nylig, lejede vi en bil hos De Blå Bude.

De har biler i alle størrelser (også til stort kørekort) og de er til
rimelige priser.

René

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 28-04-04 19:59

> [...]
>
> Vi skal flytte her midt i juli fra lejlighed (Aalborg) til hus (Hobro) og
> ville høre om nogen vidste hvor man kunne leje en flyttebil.

Man kan da i hvert fald leje lastbiler hos ps i Jyllandsgade:
http://www.ps-biludlejning.dk/frameset_aalborg.htm

/Jakob

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 29-04-04 11:08