Møbelstof
Fra : Lene Tullin Nielsen

Dato : 25-04-04 20:52

Jeg skal ombetrække en sofa og skal bruge (alt efter bredde selvfølgelig) ca
5 m stof.
Hvor kan man købe møbelstof som koster en mellemting mellem stof&stil og 800
kr/m ?

Kunne godt tænke mig noget rødt uldstof, men er ikke helt sikker endnu, det
kommer an på hvad man kan få.

Mvh Lene

Fra : //zlgge

Dato : 26-04-04 00:23

"Lene Tullin Nielsen" <lene_tullinspamfilter@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:408c16fa$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
800
> kr/m ?
>
> Kunne godt tænke mig noget rødt uldstof, men er ikke helt sikker endnu,

Nu ville det jo være en fordel at vide hvor langt du er villig til at gå
(eller køre) efter det?
Hvis du bor i nærheden af Ålborg, så kan jeg anbefale Idea Skum i centrum af
Ålborg. De handler normalt med stof til 800 Kr/m, men har tit et godt tilbud
til et par hundrede når der er stoffer der udgår af sortimentet.

Mvh
//zigge