Silvanol vs. Gori ??
Fra : Jan Andreasen

Dato : 22-04-04 21:11

Hej
Jeg har hørt, at Gori og Silvanol træbeskyttelse er det samme - bare i to
forskellige bøtter. Og desuden er Silvanol væsentlig billigere end Gori.

Da jeg ikke rigtig kender noget til dette mærke, så... Er der nogen, der har
noget erfaring med Silvanol?

Mvh Jan Andreasen

Fra : Andersen

Dato : 23-04-04 13:28

> [...]
> end Gori.
>
> Da jeg ikke rigtig kender noget til dette mærke, så... Er der nogen,

Hej Jan

Yep.....jeg har hørt det samme. Og jeg må sige at konsistens og
udseende er nøjagtig den samme. Den er lige så let at arbejde med som
Gori, og dækker godt (olie dækkende) Jeg er meget tilfreds med malingen
også når man tænker på prisen Hvordan den kvaliteten er på langt
sigt ved jeg jo af gode grunde ikke.

Fra : GOnZo

Dato : 26-04-04 20:20

de er ens de 2 produkter ! (på nær prisen )

Jan