Hegn mellem 2 grunde ?
Fra : H.S.

Dato : 19-04-04 14:32

Vi vil have lavet at hegn mellem vores og naboens grund. Primært for at
holde hunden 'inde'

Men vi kan ikke helt finde ud af hvilken type hegn det skal være, det
klassiske lamel hegn virker lidt for skrøbeligt.

Er der nogen der kan komme med nogle gode idéer / links ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Stine

Dato : 19-04-04 20:09

Hej.
Der er jo mange forskellige muligheder :)

Skal det vær eet åbent eller lukket hegn ?? Evt. prisklasser / hvad må det
max koste ?? HVad er der i forvejen ????

Stine

Fra : H.S.

Dato : 20-04-04 10:22

"Stine" <XXXsantippe@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> max koste ?? HVad er der i forvejen ????

Det er de mange muligheder vi godt kunne tænke os at se på

Vi er rimelig åbne for hvilken hegnstype det bliver, bare det er rimelig
billigt og solidt.

Prismæssigt må det koster omkring 100-150 Kr. pr. meter.

Fra : Stine

Dato : 20-04-04 16:46

Hej igen :)
Je ghar selv sat hegn op, med trykimprægnerede stolper og lægter i bund +
top , derpå klampet et dyrehegn.
Det er billigt og nemt at lave. Evt. slyngplanter kan så plantes op af
hegnet :)

Jeg kan maile et billede af mit hegn hvis du er interesseret ??

Men husk lige at naboen er helt indforstået hvis hegnet skal stå i skel,
ellers skal i sætte det op på egen grund - mener reglen siger noget med 50
cm fra skel.... kender ikke præcis loven på det punkt :)
Det kunne jo også være naboen har en mening om hvordan hegnet skal laves ???

Fra : H.S.

Dato : 21-04-04 13:04

> [...]
> hegnet :)
>
> Jeg kan maile et billede af mit hegn hvis du er interesseret ??

Det var sgu da egentlig en meget god ide.....

Du må gerne maile mig et billede min mail adresse virker hvis du fjerner
spam

Tak for hjælpen !

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-04-04 21:40

> [...]
> klassiske lamel hegn virker lidt for skrøbeligt.
>
> Er der nogen der kan komme med nogle gode idéer

Det er i hvert fald en god ide at tale med Naboen
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : H.S.

Dato : 20-04-04 10:21

> Det er i hvert fald en god ide at tale med Naboen

Selvfølgelig fortæller vi ham lige at vi har tænkt os at sætte et hegn op

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 20-04-04 17:55

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev

> Selvfølgelig fortæller vi ham lige at vi har tænkt os at sætte et hegn op

Hvis i kan blive enige om at sætte det i skel, og hvad det skal være for et
hegn, vil der jo også være to til at betale.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Anette

Dato : 19-04-04 21:48

H.S. <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> wrote:
> Er der nogen der kan komme med nogle gode idéer / links ?

Har ikke link eller billeder - men en af vores "næsten-naboer" lidt længere
nede ad vejen
har netop sat et solidt hegn op. Kraftige stolper med Rio net imellem, og
meningen er så at de små nye clematis skal vokse op og fylde en hel del.
Det ser ud til at kunne holde selv den voldsomste hund inde i haven

/ Anette

Fra : H.S.

Dato : 20-04-04 10:20

"Anette" <anette@readonlymail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> meningen er så at de små nye clematis skal vokse op og fylde en hel del.
> Det ser ud til at kunne holde selv den voldsomste hund inde i haven

Den idé har vi overvejet ,-)