mini mølle til haven
Fra : Jane

Dato : 15-04-04 08:54

Jeg leder næsten desperat efter information om mini møller
til haven, sådan nogle små tingester på omkring en meter,
gerne nogle der kan dreje møllevingerne i blæsevejr.
Kan nogen anbefale mig et link eller en bog med beskrivelse
af hvordan de bygges?

Jane

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 15-04-04 11:25

On 15 Apr 2004 07:54:18 GMT, Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak>
wrote:

> [...]
>gerne nogle der kan dreje møllevingerne i blæsevejr.
>Kan nogen anbefale mig et link eller en bog med beskrivelse

"Vinden blæser og alt bevæger sig" af Jørgen Clevin - kan lånes på
biblioteket.

KS

Fra : Jane

Dato : 16-04-04 06:54

skrev i <news:1mos7096bus1kf7oncagtbg86bq1t9uhvm@4ax.com>:

> "Vinden blæser og alt bevæger sig" af Jørgen Clevin - kan lånes på
> biblioteket.

Super! Vil fluks skaffe den.

Jane der takker mange gange

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 15-04-04 14:14

Jane skriver:

> [...]
> gerne nogle der kan dreje møllevingerne i blæsevejr.
> Kan nogen anbefale mig et link eller en bog med beskrivelse

Du er godt klar over at du også bliver nødtil
at få en ønskebrønd og en plastik stork?

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 15-04-04 22:26

Peter Ole Kvint wrote:
> Du er godt klar over at du også bliver nødtil
> at få en ønskebrønd og en plastik stork?

For ikke at tale om havenisser )

M.v.h
Niels

Fra : Jane

Dato : 16-04-04 06:54

Peter Ole Kvint skrev i <news:407E8A96.4AE2E3C8@DELETEvip.cybercity.dk>:

> Du er godt klar over at du også bliver nødtil
> at få en ønskebrønd og en plastik stork?

Fnis brønden er ok men storken tror jeg ikke lige kommer
forbi her foreløbig.

Jane

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-04-04 10:18

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne nogle der kan dreje møllevingerne i blæsevejr.
> Kan nogen anbefale mig et link eller en bog med beskrivelse

I Ribe har de så mange at de sælger af dem

Måske de findes andre steder også.

Tag ud hvor de sælger dem, det er en ubemandet tankstation.
Tag billeder af dem og gå hjem og byg.

--
mvh Uffe

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-04-04 12:15

Jane wrote:
> [...]
> gerne nogle der kan dreje møllevingerne i blæsevejr.
> Kan nogen anbefale mig et link eller en bog med beskrivelse

Nå spøg til side. Lidt søgning på Google "garden windmill" gav dette:
http://www.woodzone.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=WOS&Product_Code=552105

http://www1.shopping.com/xGS-garden_windmills/NS-1/CLT-DYK/GS.html

http://www.scrollsaw.com/u912.htm

som du måske kan bruge til inspiration eller videre søgning.

M.v.h
Niels

Fra : Jane

Dato : 16-04-04 16:24

Niels Jacobsen skrev i

> Nå spøg til side. Lidt søgning på Google "garden windmill" gav dette:

Du er en engel. Jeg syntes jeg havde forsøgt alt muligt på Google
men der er mange store vindmøller derude. Super!

Jane

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-04-04 17:19

Jane wrote:
> Du er en engel.

Med møllevinger?

Prøv også lige på tysk "garten windmühle"

Den her ser ret god ud hvis du vil gøre det selv
http://www.obi.at/at/infoundberatung/garten/objekteimgarten/Windmuehle/

Her går du fuldstændig amok http://www.mannismuehlenshop.de/

M.v.h
Niels

Fra : Jane

Dato : 16-04-04 18:21

Niels Jacobsen skrev i <news:40800762$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Med møllevinger?

- og jeg har øjne så store som tekopper, mens jeg klikker
lystigt på de fine links!

Jane