k: fliser
Fra : Berith Majlandt

Dato : 12-04-04 19:56

Hejsa

Jeg vil gerne købe nogle fliser

22*6,5*7

med venlig hilsen

Berith Majlandt
berith@perfect-choice.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 12-04-04 20:54

Berith Majlandt wrote:
> Hejsa
>
> Jeg vil gerne købe nogle fliser
>
> 22*6,5*7

Du har fundet den forkerte gruppe til at købe i.

Prøv dk.marked.xxx.yyy Find den via www.usenet.dk

Slet dit indlæg.

Og forsøg inden du næste gang vil sende indlæg at finde ud af hvad du må
og ikke må.

-------------
Kan du fortælle mig hvad der får dig til at forsøge at sælge i denne
gruppe.?
Har jeg bare overset at reglerne er blevet ændret.???

Eller har nogen fortalt dig og andre at det de seneste dage er blevet
OK.? - Du er nemlig ikke den første.

Mvh. Jørgen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-04-04 21:13

On Mon, 12 Apr 2004 20:56:07 +0200, "Berith Majlandt"
<berith@majlandt.dk> wrote:

<klip>

Køb og salg hører ikke hjemme i denne gruppe, men bedes holdt i de
dertil indrettede dk.marked.*-grupper

I dette tilfælde sandsynligvis dk.marked.privat.hus-og-have

Læs mere om brug af usenet på http://www.usenet.dk

--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 13-04-04 19:24

> [...]
> dertil indrettede dk.marked.*-grupper
>
> I dette tilfælde sandsynligvis dk.marked.privat.hus-og-have

..dk

Ahh!
Dejligt at se flinke mennesker der prøver at hjælpe en stakkel der ikke lige
har sat sig ind i reglerne for omgang med usenet!
Hvad med at finde nogle rigtige problemer?? For slet ikke at skrive om den
nedladende tone i jeres indlæg, føj!

/Carsten

Der sikkert har overtrådt en eller anden regel, igen..

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 13-04-04 19:35

KLIP<<

> /Carsten
>
> Der sikkert har overtrådt en eller anden regel, igen..

OK, så var jeg nok lige lidt for hurtig på aftrækkeren, sorry folks! Kan
godt se i jo egentlig prøver at hjælpe!
Ha´en god dag!

/Carsten

Fra : Berith Majlandt