Isolering af sokkel og mur
Fra : R2-D2

Dato : 11-04-04 10:12

Naboen har en garage, hvor sokklen ligger ca. 40 under min grund. Det
betyder der er en skråning, som er meget svær at udnytte.
Er det muligt at isolere naboens mur, og derefter fylde op med jord...

Hvad skal man bruge...
Hvad skal man tænke over

R2-D2

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 11-04-04 13:35

ja sæt en platon plade som er vandtæt og evt en 22mmkrydsfiner som
trykfordeling

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 12-04-04 13:11

sæt en rockwool drænplade op på muren, den er beregnet til det.
og følg ellers derres anvisning.
http://www.rockwool.dk/sw37116.asp
Jens

Fra : R2-D2

Dato : 13-04-04 15:45

Må afslutningsliste være under jorden, lad os sige 5 cm, eller skal den være
over...

/R2-D2

"Jens S. Rasmussen" <J1S@Elbaekhus.dk(lav tallet om til ord)> wrote in
message news:407a873f$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...