vandplanter søges
Fra : Viggo Pedersen

Dato : 10-04-04 21:04

Jeg har lige anlagt vandløb og havedam.
Nu mangler jeg en masse planter, både til selve dammen men også til
sumpområder.
Alt har interesse, men jeg kvier mig ved planteskolernes tårnhøje priser for
næsten ingen ting.
Hvis du har overskud at "høste" af - er jeg interesseret i en fornuftig
handel..

Venlig hilsen
Viggo
viggo@privat.tele.dk

Fra : Calle.

Dato : 10-04-04 23:01

Viggo Pedersen wrote:
> [...]
> priser for næsten ingen ting.
> Hvis du har overskud at "høste" af - er jeg interesseret i en

En kammerat er ved at tømme ud i deres havedam, han kører det overskydende
på mødingen.
Hvor i landet bor du/I

--
Calle.

Fra : Viggo Pedersen

Dato : 11-04-04 07:01

Vi bor på Vestsjælland.

Fra : Calle.

Dato : 11-04-04 08:08

Viggo Pedersen wrote:
> Vi bor på Vestsjælland.

Det var en skam, de befinder sig i sønderjylland
--
Calle.