Outlook Express
Fra : hollo

Dato : 29-04-01 17:56

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Windows+IBM HD fejl', Konto: 'tnews.inet.tele.dk', Server: 'tnews.inet.tele.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server: '441 Article posted in the future', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

dette siger min newsgroup når jeg prøver at sende msg's... nogle som
kender svaret ???

Håber nogle kan hjælpe

Fra : John Gehrcke

Dato : 29-04-01 18:11

Newsserveren hedder ikke "tnews.inet.tele.dk" den hedder
"news.inet.tele.dk", du har fået et "t" formeget med.

--
Venlig hilsen

John Blom Gehrcke
john@jbg.dk

Fra : hollo

Dato : 29-04-01 18:20

Prøv selv tnews.inet.tele.dk <-- en anden server... den er langt bedre

Fra : DWM

Dato : 29-04-01 18:23

"John Gehrcke" <jgehrcke@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Newsserveren hedder ikke "tnews.inet.tele.dk" den hedder
> "news.inet.tele.dk", du har fået et "t" formeget med.

Der findes faktisk en TDC server som hedder tnews.
Ud over det syntes jeg at manden skulle spørge i
hvor der nok er større chance for at få et svar på spørgsmålet.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : hollo

Dato : 29-04-01 18:43

In article <9chikl$i51$1@sunsite.dk>, "DWM" <no.email.address@for.you.duh>
wrote:

Jæb det har du ret i wrong group... men det var fordi jeg havde 2
probs... og så havde jeg jo lige glemt at tænke på det med hvor jeg
sad... så der har jeg også spurgt :)
men jaa... problemet er løst... det var noget med at uret stod forkert...
så windows kom med den fejl, som sagde noget med future

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 29-04-01 18:57

On 29 apr 2001 hollo uttered some barely human sounds which I was able to
translate into <20010429.185536.1504569917.5566@hollo.molle.net>:

> Svar fra server: '441 Article posted in the future',

Prøv at spekulere lidt over, hvad ovenstående mon kan betyde

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"