Byggetegninger til ca 165m2 hus købes!
Fra : her

Dato : 08-04-04 17:40

Hej

Jeg er på udkig efter byggetegninger til et husbyggerri. Ligger du inde med
tegninger på et hus ca 165m2, som du vil sælge en copy af, så smid lige en
mail på lisbon20@hotmail.com

henrik

Fra : Kari Eiffert

Dato : 09-04-04 09:05

Hejsa!

Vi skal nok også til at bygge, og alle de sider med træ- og bjælkehuse vi
var inde på , var der forskellige plantegninger i alle mulige størrelser. Du
skal bare ind på google og søg på træhuse så kommer der en masse links du
kan komme ind på og så skal du jo bare finde plantegningerne på siderne.

De har nogen gode nogen ( det synes jeg i hvert fald de har)på bl.a:

http://www.bovik.dk/hustyper/index.htm
http://www.msh-huse.dk/index.asp?id=748
http://www.christianpanbo.dk/denmark/index.htm

Håber du kan bruge dem. Hvis ikke andet kan du måske få nogen idéer.

MVH Kari

Fra : her

Dato : 09-04-04 15:08

Har kigget og det ser godt ud!! Søger dog primært hus af sten!

Henrik

Fra : Kari Eiffert

Dato : 09-04-04 15:23

"her" <lisbon20@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har kigget og det ser godt ud!! Søger dog primært hus af sten!
>
> Henrik

Ja det så jeg godt men tænkte du bare kunne bruge grundplanerne, der er
der jo ikke rigtig nogen forskel på om det er et træhus eller et
murstenshus.

MVH Kari