Træbalje til vandkunst i haven?
Fra : Janni Nørmølle

Dato : 05-04-04 10:12

Hej NG

Er der nogen der ved hvor man kan købe en træbalje.. altså en 'halv' tønde
med tøndebånd som man kan bruge som et lille vandbassin med vandplanter,
åkander, etc.?

Mvh. Janni

Fra : Margrete Johansen

Dato : 05-04-04 11:25

Hej Janni.

Nu ved jeg jo ikke, hvor i landet du bor. MEN jeg så sådan en fyr på Audebo
Planteskole - lidt udenfor Holbæk, i sidste weekend. Hvis det er for langt
væk, så prøv din lokale planteskole, det kan jo være de kan hjælpe dig.

Venlig hilsen
Margrete Johansen

Ps. Det er iøvrigt en rigtig god idé - det kommer til at se flot ud. Hvordan
vil du holde den fri for alger?

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 05-04-04 11:55

Hej Margrete

Tak for tippet.

Fri for alger - der er nok noget man kan komme i vandet - jeg har ingen
erfaring på dtte område.

Mvh. Janni

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 05-04-04 12:22

On Mon, 5 Apr 2004 11:12:10 +0200, "Janni Nørmølle"
> [...]

>med tøndebånd som man kan bruge som et lille vandbassin med vandplanter,

Byggemarkeder, gartnerier, planteskoler o.lign.

KS

Fra : F. Hansen

Dato : 05-04-04 14:26

"Janni Nørmølle" <trinity76@operamail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med tøndebånd som man kan bruge som et lille vandbassin med vandplanter,

http://www.froelunds-boedkeri.dk/traebaljer.html

Finn

Fra : Margrete Johansen

Dato : 05-04-04 21:05

PYHA, de ser godt nok lækre ud, men også dyrere end min pengepung kan være
med til.

Hilsen Margrete

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 05-04-04 15:12

> Er der nogen der ved hvor man kan købe en træbalje.. altså en 'halv' tønde
> med tøndebånd som man kan bruge som et lille vandbassin med vandplanter,
> åkander, etc.?

Vi købte en murbalje og gravede den ned. Fungerer nu på 10. år.

Mvh Maria