Snedker på Fyn
Fra : Marlene

Dato : 02-04-04 19:49

Hej.

Nogen her i gruppen, der kender en dygtig snedker på Fyn? Jeg skal have
lavet en dobbeltdør - sådan en gammeldags en, man tit ser på
bindingsværkshuse på Fyn (der skal almuemales). Så det skal være en dør med
mange udskæringer.

Håber på svar - tak

Mvh. Marlene.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 02-04-04 20:07

"Marlene" <tunnefjerndette@heaven.dk> skrev i en meddelelse

- sådan en gammeldags en, man tit ser på
> bindingsværkshuse på Fyn (der skal almuemales).

LOL!!!
Der skal da noget af en malerpensel til - og har I husket at tjekke det af
med Miljø- og Teknikforvaltningen på Fyns Amt?

Undskyld, men jeg kunne altså ikke dy mig.

Hilsen Inger

Fra : Marlene

Dato : 03-04-04 14:35

"Inger Pedersen" <inger@fjerndettepedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med Miljø- og Teknikforvaltningen på Fyns Amt?
>
> Undskyld, men jeg kunne altså ikke dy mig.

Jeg skulle lige til at skrive til dig, at du altså tabte mig der, men nu har
jeg læst mit indlæg igennem et par gange, så nu fattede jeg den )))) Ja,
så meget tid har jeg dog heller ikke - at jeg gider at male hele Fyn - og så
i almuefarver!!!

Mvh. Marlene.

Fra : Gert Espersen

Dato : 05-04-04 08:13

Men sikke en turistattraktion vi ville få der....

-Gert..

Fra : Jørn Vind

Dato : 03-04-04 10:03

Hvis det var mig der skulle have fremstillet en sådan dør, ville jeg nok gå
til Tømrer og Snedkerforbundet - fagforeningen - og høre om de havde kontakt
til nogle seniorer, der går og laver den slags i deres fritid.
Skal du have den fremstillet hos en mester, er jeg sikker på at en sådan
bliver ubetalelig.

Får du derimod fat i en pensioneret snedker, kan han gå og hygge sig med den
slags, og der er som regel tid til at man kan gå og følge processen og
aftale ting i forløbet.

Jeg tror det bliver den bedste og billigste løsning.

Mvh

Jørn Vind

Fra : Marlene

Dato : 03-04-04 14:36

"Jørn Vind" <joernvind@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> til nogle seniorer, der går og laver den slags i deres fritid.
> Skal du have den fremstillet hos en mester, er jeg sikker på at en sådan

Ja - jeg er forberedt på lidt af hvert.

> [...]
> aftale ting i forløbet.
>
> Jeg tror det bliver den bedste og billigste løsning.

Tak

Mvh. Marlene.

Fra : E. Jensen

Dato : 03-04-04 10:11

> [...]
> lavet en dobbeltdør - sådan en gammeldags en, man tit ser på
> bindingsværkshuse på Fyn (der skal almuemales). Så det skal være en dør

Hej Marlene

Prøv at kigge på denne side

http://www.kpk-vinduer.dk/

Vælge produkt tegninger og dobbeltdøre

Jeg ved ikke om det er den type du efterlyser...

venlig hilsen
E. Jensen

Og nej - jeg har ikke nogen økonomisk interesse i firmaet - men har 2 døre
både en enkelt- og dobbeltdør samt flere vinduer fra firmaet købt gennem
lokalt snedkerfirma.

Fra : Marlene

Dato : 03-04-04 14:37

"E. Jensen" <ecj@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Snip

> Hej Marlene
>
> Prøv at kigge på denne side
>
> http://www.kpk-vinduer.dk/
>
> Vælge produkt tegninger og dobbeltdøre
>
> Jeg ved ikke om det er den type du efterlyser...

Det var faktisk ikke en helt dårlig hjemmeside. Der er nok nogle døre, der
godt kan gå....... Tak skal du have

Mvh. Marlene.