Elektronisk håndvaskearmatur
Fra : Morten DH

Dato : 01-04-04 19:54

Måske et lidt naivt spørgsmål; men jeg har set sådan et i et katalog (Axor
Steel elektronisk håndvaskearmatur for at være helt nøjagtig) og er i tvivl
om hvordan sådan en fætter egentlig fungere?

Kan regne ud der er en sensor under som automatisk tænder for vandet når man
sætter hænderne under; men hvordan ellers - kan ses de både fås med og uden
temperaturregulering, sidder der så en lokal vandvarmer under eller hvad?

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 150 euro.

Fra : Lars

Dato : 01-04-04 21:00

Hejsa,

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> [...]
tvivl
> om hvordan sådan en fætter egentlig fungere?

Ligesom en almindelig vandhane, bortset fra at den dims der åbner og lukker
for vandet er elektronisk styret.

> [...]
uden
> temperaturregulering, sidder der så en lokal vandvarmer under eller hvad?

Ehhh.. Nej. Den er på koldt + varmt vand ligesom en almindelig vandhane. Et
eller andet sted sættes blandingsforholdet så, alt efter om det er til
hjemmebrug eller offentlige steder kan det formenlig laves så brugeren enten
selv kan justere temperaturen, eller den er fast indstillet.

** Lars