Haveslanger og tilbehør
Fra : MJ

Dato : 31-03-04 08:18

Hej,

Jeg skal ud og have investeret i en omgang haveslager + tilbehør (koblinger
og studser)

Jeg har være i et par byggemarkeder og set at man faktisk kan få selve
slangen til ganske fornuftige priser, men at tilbehøret koster en halv arm.

Er der ikke en eller anden der kender et sted hvor de sælger ovenstående til
fornuftige priser ?

Fra : anders majland

Dato : 31-03-04 08:59

> Jeg har være i et par byggemarkeder og set at man faktisk kan få selve
> slangen til ganske fornuftige priser

De billige slanger kan ikke tåle at stå under tryk - og slet ikke hvis
de ligger i solen ....

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Peter Schroeder

Dato : 31-03-04 10:02

"MJ" skrev
> Jeg har være i et par byggemarkeder og set at man faktisk kan få selve
> slangen til ganske fornuftige priser, men at tilbehøret koster en halv arm.

I Silvan, og antagelig også andre steder, sælger de
"Park" tilbehør. Prisniveauet er ca. 33 - 50%
billigere end Gardena.
Undertiden har Fakta også slanger og tilbehør til
en flad 10 - 20 kr. pr. del. Kvaliteten synes dog noget ringere
end Park og Gardena.
Delene er indbyrdes kompatible.

Fra : Dan Andersen

Dato : 31-03-04 11:36

Den aktive isenkræmmer kæde har koblinger til 10 kr. pr. del, når de ellers
¨får det hjem... Desværre ofte lidt sent på foråret, men det er værd at
vente på..

--
Mvh. Dan Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 18:52

Hej MJ

Jeg købte et koblingssæt med sådan lidt forskelligt på til en flad 10-er i
Superbrugsen i Lime i går..

Hilsen Camilla

Fra : Jasper Norman

Dato : 01-04-04 23:50

Mit råd er at du hellere én gang for alle skal betale en ekstra 100 kr
seddel for en god slange og tilbehør. Det er simpelt hen FOR irriterrende
når man gang på gang skal slukke for vandet og samle studser mm. pga at
dårlige slanger og tilbehør har ligge i sollys. Jeg véd godt at det er
fristende at købe de billige slanger, og at man tænker at det bare er mærket
man betaler for, men tro mig, jeg har selv haft et par af de dårlige og det
er ikke besværet værd.

/Jasper

Fra : anders majland

Dato : 02-04-04 11:27

> jeg
> har selv haft et par af de dårlige og det er ikke besværet værd.

Hvad vil du anbefale ?

(Købte billige slanger sidste år og skal ud og købe nye slange igen i år
....)