opvarmning garage
Fra : Michael

Dato : 26-03-04 17:53

Hejsa er der nogen som har erfaring med opvarmning af en garage på ca 50
kvadratmeter, med et lille oliefyr,
fyr og kedel skal helst fylde så lidt som muligt, jeg opvarmer nu med en
Zibro petroliumsovn, men det er for dyrt, har hørt at der i en bus, sidder
et lille oliefyr, kunne sådan noget evnt bruges??? alle råd er velkommne
MVH Michael

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-03-04 00:34

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev

> [...]
> et lille oliefyr, kunne sådan noget evnt bruges??? alle råd er velkommne

Jeg tror ikke, en autovarmer bliver billigere at varme en garage op med. Der
er pokker til forskel på, om det er en bil med et rumfang på 1-2 kubikmeter
eller en garage på 25-30 kubikmeter.

Det afgørende for økonomien må være, hvor godt din garage er isoleret.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : anders majland

Dato : 27-03-04 08:27

> Jeg tror ikke, en autovarmer bliver billigere at varme en garage op
> med. Der er pokker til forskel på, om det er en bil med et rumfang på
> 1-2 kubikmeter eller en garage på 25-30 kubikmeter.

Volumet i en bus er da ogstå noget større end 1-2 - nok tættere på 25-30

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-03-04 12:52

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev

> Volumet i en bus er da ogstå noget større end 1-2 - nok tættere på 25-30

Du har ret, det var vist over min sengetid, da jeg svarede. Jeg tog det for
en autovarmer til en bil i husholdningsstørrelse.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 27-03-04 10:46

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et lille oliefyr, kunne sådan noget evnt bruges??? alle råd er velkommne

Jeg ville købe et par elradiatorer, de er slet ikke så dyre i drift som de
har ry for. Så slipper du også for bøvlet med at lave et oliefyr.
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Niels Lyck

Dato : 27-03-04 20:22

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> >

> Jeg ville købe et par elradiatorer, de er slet ikke så dyre i drift som de
> har ry for. Så slipper du også for bøvlet med at lave et oliefyr.

Sig mig - *arbejder* du for elværkerne...?

Niels Lyck

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 28-03-04 04:22

"Niels Lyck" <remove_the_third_v_post@vvvfs.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> sidder

> Sig mig - *arbejder* du for elværkerne...?
>
> Niels Lyck

*GGG*
nej, faktisk arbejder jeg for et olieselskab