Færdigbehandlede forskallingsbrædder!
Fra : Andersen

Dato : 21-03-04 10:25

Hej NG

Jeg mener at have hørt, at man købe brædder der har fået træbeskyttelse. Jeg
skal til at lave hegn i påsken, og da vejret sikkert ikke er til at male
m/træbeskyttelse i vil det være perfekt med færdigbehandlede brædder.
Er i bekendt med disse brædder, hvis de findes og kender i evt. en meterpris
på 19 x 100

VH
Andersen

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 21-03-04 14:50

On Sun, 21 Mar 2004 10:25:07 +0100, "Andersen"
<brug_ikke_denne@email.dk> wrote:

> [...]
>Er i bekendt med disse brædder, hvis de findes og kender i evt. en meterpris

Ja - det hedder trykimprægnerede brædder. Meterprisen i Silvan er 4,95
kr. (2,95 kr. for 16x100)...

KS

Fra : Andersen

Dato : 21-03-04 15:11

> Ja - det hedder trykimprægnerede brædder. Meterprisen i Silvan er 4,95
> kr. (2,95 kr. for 16x100)...

Hej KS

Det var nu ikke lige det jeg mente. De skulle være færdigmalet med
træbeskyttelse. Eks. sort, svenskrød osv.
Vh
Andersen

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 21-03-04 16:20

On Sun, 21 Mar 2004 15:11:02 +0100, "Andersen"
<brug_ikke_denne@email.dk> wrote:

>Det var nu ikke lige det jeg mente. De skulle være færdigmalet med
>træbeskyttelse. Eks. sort, svenskrød osv.
>Vh
>Andersen

Plus.dk har noget, de kalder Colora, men der er vist tale om færdige
hegn og ikke løse brædder - og leveringstiden er 3-4 uger.

KS