Kontrakt template søges
Fra : Ralph Larsen

Dato : 29-04-01 16:50

Er der nogen der har et godt eksempel på en kontrakt på en opgave mellem en
momsregistreret freelancer og et andet firma som jeg kan bruge som
inspiration.
Jeg synes man bør have noget papir på tingene, så man kan sige at det var
det vi blev enige om og dermed undgå forskellige uoverensstemmelser.

På forhånd tak, hilsen Ralph de Jesus

Fra : Jens

Dato : 30-04-01 20:30

Jeg kan da lave dig en template ud fra de kontrakter jeg selv har
benyttet. Meneeeee den bliver ikke gratis.

Giv et svar hvis du er interesseret.

--
Jens Pedersen
mailto:jbp@vip.cybercity.dk

try E-shopping at my place: http://www.imart.com/ACNmall/JensBP

Fra : Daniel

Dato : 30-04-01 21:36

"Ralph Larsen" <timecell@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| Jeg synes man bør have noget papir på tingene, så man kan sige at det var
| det vi blev enige om og dermed undgå forskellige uoverensstemmelser.

Kig evt. her:
http://www.cvu.dk/varktoj.htm

Fra : cfs6621

Dato : 30-04-01 21:54

"Daniel" <go@popme.dk> skrev i en meddelelse

> "Ralph Larsen" <timecell@mail.dk> skrev i en meddelelse
> en

> Kig evt. her:
> http://www.cvu.dk/varktoj.htm

udmærket side, indeholder mange gode hints om hvad man skal huske.

mvh René

Fra : Kjers Kommunikation

Dato : 01-05-01 23:02

Jeg har kontrakt på flere forskellige forhold mellem samarbejdspartnere.

Hvilken type arbejde drejer det sig om?

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
www.kjers.com

Fra : Ralph Larsen

Dato : 02-05-01 16:27

Hej Kjer!

Det drejer sig dels om en uderleverance af software fra mit enkeltmands
konsulent firma til et andet firma som fastpristilbud og som timebetaling.
Jeg er meget i tvivl om hvad der skal til for at jeg kan sikre mig. En ting
er at selve opgavens løsning skal defineres meget præcist og en anden ting
er kontrakten. Jeg ville blibe meget glad for at se en inspirationskilde.

Mande tak, Ralph de Jesus.